اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید(۱۳۹۶)؟

۰۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۲ کد خبر : ۴۱۵۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۶۱۳

 

 اگر جای مسئولین دانشگاه بودید  چه می کردید؟

 

هدف واقعاً اصلاح است و نقطه نظرات شما عزیزان برای هیات رئیسه بسیار ارزشمند است  لطفا واقع بینانه با در نظر گرفتن محدودیت های دانشگاه  اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید؟

 


۳۰ رای

نظر شما :

N ۰۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۲
سلام اگر بنده جای مسئولین دانشگاه بودم برداشتن ۲۳ واحد را اجباری نمی کردم. چون این قضیه به لحاظ اجتماعی تبعاتی به همراه دارد. برای برخی شاید تفاوت نکند اما به عنوان مثال برای اساتید خانم که دارای فرزند کوچک هستند و بیشتر وقت خود را بایستی با آن ها بگذرانند این امر بسیار مشکل زاست. چرا که نبود مادر در کنار آن ها مشکلات روحی برای کودک در پی دارد که در سالهای آتی گریبانگیر خانواده و جامعه می گردد. مگر نه این است که اساتید دانشگاه بایستی تربیتی به مراتب بهتر نسبت به سایر مادران داشته باشند. شما با این اجبار بنیان تربیتی و خانواده را مخدوش می کنید و به مراتب در عواقب ناشی از این امر شریک خواهید بود.
محسن ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۳
اگر جای مسئولین دانشگاه بودم،با توجه به کم بودن فضای آموزشی تعداد دانشکده های فنی را بیشتر می کردم و دانشکده های بیشتری می ساختم. در ضمن سالن غذاخوری جدیدی به صورت شیک،مدرن ومجهز افتتاح می کردم که تمامی اساتید و کارمندان و دانشجویان در ان بتوانند آزادانه غذا بخورند. مورد سوم سعی می کردم دانشگاه را جامع کنم.تا بر اعتبار و شهرت آن افزوده شود. مورد بعدی؛سعی می کردم تا از چهره های شاخص که اساتید مجرب در کشور هستند برای تدریس در دانشگاه در رشته های گوناگون مخصوصا رشته های فنی دعوت کنم. مورد چهارم دانشجویان و اساتید را به اردوهای آموزشی و بازدید از صنعت،نیروگاه ها و پتروشیمی ها،پالایشگاه ها می بردم تا برایشان با صنعت و هم دروسی که خوانده اند ارتباط بیشتر و بهتری بتوانند برقرار کنند.
اچ ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۱
شرایط فعلی از بعد مدیریت و سلامت خدت رو شکر بسیار خوبه و شاید بهتر از نقطه نظرات بنده هم جزو برنامه هاشون باشه با اینحال بدلیل جذابیت موضوع اضهار نظر میکنم: بنده به کیفیت علمی بها میدادم نه کمی و برای جذب دانشجو بجای بها دادن به دانشجو به کارمندان واحد بها و انگیزه میدادم چرا که خوشرویی کارمندان بدون تردید بیشتر باعث جذب خواهد شد تا مسائل دیگر. در بحث استادان هم نظارت را قوی تر میکردم تا نمانند برخی که با دادن شماره و نمره و .... شان استادان را زیر سوال ببرند و ...
طباطبایی ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰
اگر جای اقای دکتر قاضی مغربی بودم سعی می کردم ایجاد کیفیت در دانشگاه را در دستور کار دانشگاه قرار می دادم. به عنوان مثال استانداردهای آموزشی و پژوهشی را در دانشگاه حاکم می کردم . به رعایت ساعات مقرر تدریس اعضای هیات علمی وفق مقررات وزارت علوم (نه بیشتر و نه کمتر) توجه می کردم و توجه می کردم که در دانشگاهی که اعضای هیات علمی آن به واسطه دستور مکانیکی بایستی بیش از مقررات تدریس کنند عدم رضایت برایشان ایجاد می گردد و کیفیت تدریسشان کاهش می یابد و... به طور کلی توجه به معیارهای مورد تاکید وزارت علوم و حتی خود دانشگاه می تواند باعث افزایش کیفیت کار گردد و عدم توجه به آن منجر به نارضایتی اساتید و کارکنان و دانشجویان می گردد . کیفیت را بایستی بیش از گذشته توجه کرد. با آرزوی موفقیت بیش از پیش
ش ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۱
اتوماسیون اداری در همه زمینه ها دارای مهندسی فوق العاده غلط،وقت گیر و..... اگر جای مسئولین داشگاه بودم دانشکده ها را آنقدر مستقل می کردم تا دانشجو فقط برای رفتن به منزل از دانشکده خارج شود.دانشگاه این پتانسیل را دارد.شما خوب می دانید اتوماسیون غلط چقدر عواقب روانی ،مادی،اخلاقی و شرعی دارد. اگر جای مسئولین بودم پستهای طویل المدت کارکنان را مهر پایان می زدم چرا که خود باعث فساد است. در نظر داشته باشید مسئول یعنی کسی که پاسخگو است.اگر زیر دستی خلاف می کند اول در خودتان دنبال علت بگردید.
م ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۱
با سلام در مورد برگزاری امتحانات من اگر جای مسئولین بودم امتحانات را در سالن برگزار میکردم این کار چند حسن دارد امتحانی که مثلا باید در 10 تا کلاس با زمان 120 دقیقه برگزار بشه و 10 مراقب نیاز داره اگر در سالن باشه میشود با 5 الی6 مراقب برگزار کردن و مراقب ها به نوبت میتوانند استراحت کنند و اگر کسی دیر امده دیگر نگرانی از کمبود مراقب نیست و تاخیری در برگزاری جلسه انفاق نمیوفتد.میزان تقلب کمتر میشود چون وقتی در کلاس برگزار میشود شما حساب کنید یک فرد 120 دقیقه از32 دانشجو باید مراقبت کند بدون استراحت و متاسفانه برخی اجازه تقلب میدهند که این اتفاق در سالن نمیوفتد چون تعداد مراقب ها بالاست مهر زدن و امضا جمع کردن هم به راحتی انجام میشود چون همه دانشجویان در یک جا هستند.این کار در چندین دانشگاه در حال انجام است. کیفیت بالا،تقلب کمتر و فشار کاری کمتر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰
t ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۲:۲۰
سلام یک عنایتی هم به اساتیدحق التدریس مظلوم داشته باشیدکه خدای ناکرده گرفتارعذاب الهی نشود
غزال ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰
اگر جای مسئولین دانشگاه بودم در مورد ابتدائی ترین مسائل دانشگاه اطلاعات داشتم . من به خاطر اشتباهات و عدم اطلاعات مسئولین دچار مشکلات بسیار زیادی شدم . هیچ یک از کار کنان این دانشگاه به هیچ عنوان به فکر دانشجو نیستند و احساس مسئولیت ندارند. ای کاش در قبال شهریه هنگفتی که دریافت میشود اندک خدماتی هم ارائه میشد.
d ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۲۲:۵۸
دانشگاه در منطقه بسیار خوبی قرار دارد رستوران خوب در محوطه دانشگاه است که بلااستفاده مانده و میشود به عنوان یک منبع درآمد زا به آن نگاه کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۶

با سلام وتشکر

d ۱۱ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۵
باتشکر از مدیریت محترم دانشگاه جناب دکتر قاضی مغربی و نظرسنجی دانشگاه،برخی پیشنهادات ذیل جهت بهبود آموزش و درآمد زایی واحد ارایه می گردد: ۱-تدریس درس کارآفرینی و نحوه نگارش طرح توجیهی در دروس علوم انسانی و فنی که به شدت ضروری است. ۲-با توجه به نزدیکی واحد به نمایشگاه شهر آفتاب ،عقد قرارداد درحوزه مشاوره های مدیریتی در برگزاری نمایشگاه های مختلف ۳_نزدیکی واحد به فرودگاه امام خمینی ره ،وعقد قراردادهای کار دانشجویی و مشاوره های مدیریتی درحوزه اصلاح تشکیلات و روشها و مدیریت استراتژیک،همچنین جذب و تبلیغات درراستای بین المللی کردن واحد ۴_نزدیکی واحد به حرم امام خمینی ره،عقد قراردادها ی مشاوره مدیریتی وفنی درراستای مدیریت و کنترل ها و ساخت و ساز های فنی حرم امام ره ۵_نزدیکی واحد به بهشت زهرا ،عقد قرارداد کار دانشجویی و مشاوره مدیریتی درراستای بهبود سیستم اداری سازمان بهشت زهرا ۶-رستوران مرکزی واحد می تواند به عنوان یک مرکز تهیه غذا و رستوران مدرن ،برای واحد درآمد زا باشد اما مدتی است بصورت بایر باقی مانده است ۷_همسو کردن فعالیت های انجمن های علمی و آموزش و اساتید جهت کاربردی کردن دروس تئوری به ویژه درحوزه علوم انسانی ۸_با همراهی اساتید جوان وبه روز مدیریتی وفنی ،شرکت های دانش بنیان مشاوره مدیریت،حسابداری،حسابرسی و فنی تشکیل شود تا با سایر بخش ها به ویژه شهرک های صنعتی نزدیک واحد همکاری نمایند تا برای واحد درآمد زایی باشد ۹_نزدیکی واحد به پالایشگاه نفت تهران،و کارخانجات صنعتی ،قراردادهای کاربردی مشاوره مدیریتی می تواند موجب درآمد زایی باشد ۱۰-فضای بایر و سبز اطراف دانشگاه محل مناسبی برای ایجاد غرفه های دانشجو یی برای فروش خدمات ،صنایع دستی و یک کسب و کار بسیار کوچک و درآمد زایی برای دانشجو یان واحد مفید است. با آرزوی تعالی روزافزون برای واحد یادگار امام ره و مدیران محترم.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۶

با سلام وتشکر فراوان از جنابعالی

A ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۳
برای من خیلی جالب است دانشگاهی با اعتبار و گستره عملکرد یادگار امام برای دانشجویان هیچ گونه دسترسی به اینترنتی قرار نداده است یا حتی یک سرور داخلی برای انتقال فایل بین دانشجویان این واحد البته باید به پوشش ضعیف آنتن دهی اپراتور های تلفن همراه در محیط دانشگاه هم اشاره کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۳

ممنون

آژنگ صائب ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۹
۱- سرعت بخشیدن به آموزش های مهارت محور به سازمان ها و جذب نیروها مورد نظر آنها جهت آموزش و دادن تاییدیه دوره مورد نظر آنها . متاسفانه دوره های آموزش عالی جوابگو نمی باشد و نیاز به تعریف دوره جدید با نظارت نهایی متخصصین سازمان ها می باشد. ۲- قرار دادن دوره های آموزشی کاربردی در راستای نیاز سازمان های بند اول برای اساتید و حتی کارمندان واحد جهت آموزش مهارت محور. ترجیحا اساتید جوان با سابقه کار کمتر از ۱۰ سال یا اساتید علاقه مند در الویت باشند. ۳- طبیعی است که پس از ورود کارکنان به آموزش مهارت محور و تغییر ذهنیت همکاران در گام بعد می توان از این افراد مدیران پروژه مناسب آماده کرد.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۸

ممنون

آژنگ صائب ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۲
ضمن تشکر از هیئت ریسه واحد شایان ذکر است که دانشگاه نیاز به یک سرور مرکزی با قابلیت دستیابی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارد
پاسخ مدیر سایت ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۷

ممنون

g ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۷
با سلام واحد ما اگر قطب حمل و نقل و ترافیک میباشد به نظر حقیر اگر برای حداقل کارکنان و اساتید سرویس حمل و نقل مناسب قرار دهیم خیلی از بار ترافیک و الودگی حل خواهد شد و همیشه برای اصلاح یک مسئله باید از خودمان شروع کنیم . نمونه این سرویس ها در پالایشگاه تهران و دانشگاه شاهد موجود است . با تشکر از زحمات شما .
مجید ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰
اگر بجای مسئولین دانشگاه بودم به کارکنان دانشگاه می آموختم که هر کارمندی دارای رسته و رده مخصوص به خود است و باید به جایگاه این رده سازمانی احترام گذاشت. اگر قرار باشد کارمند اداری به کارمند هیات علمی و اساتید مدعو با رفتار خودشان بی احترامی کنند دیری نخواهد گذشت که شالوده سازمانی دانشگاه از هم خواهد پاشید. هر کس باید جایگاه خودش و دیگران را بشناسد و این موضوع در حال حاضر در این واحد بشدت دچار نابسامانی است. فکر می کنم باید دوره های آموزشی در خصوص تکریم مقام معلم برای اکثریت این عزیزان گذاشت و در این خصوص منشور اخلاقی و عملیاتی را تدوین و اجرا نمود.
حاج رامتین ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۹
من اگر جای مسئولین دانشگاه بودم : 1. دوره های جامع و کاربردی برای رشته های مختلف تبیین میکردم و آن ها را با محیط کار بیشتر آشنا مینمودم . 2. سعی میکردم اعتماد بین دانشجو و استاد را به صورت کیفی و کمی بالا میبردم . 3. سرور اینترنت برای دانشجویان تعبیه مینمودم تا آن ها بتوانند در دانشگاه به اینترنت دسترسی داشته باشند . 4. بالا بردن کیفیت علمی و رفاهی را در دستور کار قرار میدادم . 5. سعی میکردم از خود دانشجویان برای بالا بردن کیفیت دانشگاه استفاده میکردم و کسب و کار دانشجویی را در اولیت قرار میدادم که برای دانشجو رزومه ای ساخته شود.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۴
نریمان ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۳
سلام اگر جای مسئولین بودم از خدمات فنی دانشکده ها استفاده زیادی میکردم . مثلا از دانشکده معماری می خواستم پروژه های دانشجویی را به سمت زیبا سازی محیط دانشگاه سوق بدهند. از دانشکده برق می خواستم برای بهینه سازی مصرف برق پروژ های دانشجویی تعریف کنند تا مصرف انرژی دانشکده کمتر بشه. برای بهترین پروژه داوری بر قرار میکردم. جایزه میزاشتم. ( معاف از پرداخت شهریه 1 یا 2 ترم) انگیزه های دانشجویی را برای بهتر کردن محیط دانشکده و فضای دانشگاه بیشتر میکردم به دانشجویان را در اداره دانشگاه اختیار میدادم.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۳
رضا ۲۴ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۵۴
دانشگاه یه چیز نداره ، به اسم وای فای وصل کردن وای فای و اینترنت
b ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۹
االبته
b ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۱
با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم جناب دکتر قاضی مغربی با توجه به تعهد اخلاقی و اهتمام ایشان به حل مسائل واحد با توجه به همین نظر خواهی ،اگر من جای ایشان بودم بعد از بررسی و عنایت به اموری که دوستان دیگر فرمودند و بسیاری از آنها مورد نظر بنده هم هست، امور ذیل را نیز مورد توجه قرار می دادم. دقت و حساسیت بیشتر درگزینش استادان با ملاک های علمی، اخلاقی ، تعهد و مسوولیت پذیری؛ به ویژه استادان دروس عمومی معارف ، با قابلیتهای علمی بالا و جوان برای جذب دانشجویان به باورهای اعتقادی به جای ایجاد انزجار در آنها. 2-توجیه کارمندان واحد با روشهای تشویقی و تنبیهی، برای احترام و تکریم استادان ،دانشجویان و ارباب رجوع ،به دلیل اهمیت فراوان موضوع به ویژه برای جذب بیشتر دانشجویان مقطع دکتری و ارشد،و به دلیل نارضایتی های بسیار دانشجویان فعلی(که ندانستن آداب معاشرت صحیح بعضی از کارمندان ، سالیان متمادی است که خاطر خود استادان را مکدر کرده است ) 3-سرو سامان دادن به اوضاع پریشان حال و بیمار آموزش دانشگاه.که مجالی بس فراوان می طلبد و از حوصله این بحث خارج است از جمله برنامه ریزی های غلط امتحانات هم از نظر زمانی وهم مکانی ، برگزاری کلاس های عمومی رشته های مختلف در دانشکده های غیر مرتبط و برگزاری امتحانات آنها در دانشکده های دیگر و سردر گمی استاد و دانشجو در ابتدای ترم و انتهای ترم . 4-تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان با اختصاص دادن یک طبقه از یک ساختمان به این امر و متمرکز کردن مسوولان ثبت نام در آن مکان برای روزهای تعیین شده مثل واحد های دیگر برای جلوگیری از اتلاف وقت و خستگی دانشجویان ،با توجه به نیاز واحد به جذب دانشجوی بیشتر در این برهه از زمان . 5-فراهم کردن سایت اینترنتی برای استفاده استادان و دانشجویان در اوقات فراغت و بهینه سازی استفاده از زمان . 6-سپردن پست های مدیریتی براساس تخصص ودلسوزی و کفایت لازم افراد بدون در نظر گرفتن نظرات شخصی و انتخاب روسای هر دانشکده از بین استادان همان دانشکده .
الهه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۹
از کلیه دانشجویان درباره اساتید نظر خواهی میکردم و درخواست دارم از اساتید ارزشمندی چون استاد احمدپور قدر دانی کنید.. کمتر کسی را مثل ایشان دیده ام.
پاسخ مدیر سایت ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۵

استادان خوب را معرفی کنید

ممنون

montaghed ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۴
سلام دانشگاه با خاک یکسان می کردم و به جاش یک کارخانه می ساختم تا وقت جوان ها در دانشگاه به بطالت نگذره و جیبشون مسئولین محترم دانشگاه آزاد خالی نکنه. متاسفم برای تاریخ علمی کشور
d ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۱:۵۵
با تشکر ازبذل توجه دانشگاه درموردنظرات پیشین،مثل عقد قرارداد با سازمان بهشت زهرا همکاری با نمایشگاه شهر آفتاب، همچنین پیشنهاد می گردد ۱-تشکیل کارگاه های کارافرینی ،مهارت کسب وکار،اخلاق کسب وکار،مدیریت استراتژیک برای مراکز وسازمانها یا مختلف بابهره گیری ازاساتید مدیریت، ۲- همچنین اردوهای آموزشی ازطریق ارتباط با دبیرستان‌های مناطق شهری اطراف دانشگاه،جهت آشنایی دبیرستانی ها با دانشگاه یادگار و رشته های تحصیلی آن ،درراستای هدایت دانشجویان به سمت دانشگاه یادگار و شناخت این دانشگاه باسپاس ازمسولین محترم
پاسخ مدیر سایت ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۱۱

با تشکر وسپاس

d ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۶
درراستای بهبود انگیزه بین اساتید بانظرسنجی از دانشجویا ن ازاساتید برتر تقدیر نمایید،۲-درهفته پژوهش امتیازدهی به به صورت رشته ایی صورت گیرد نه به صورت کلی وجامع ،۳-طرح های معماری دانشجویان در محوطه دانشگاه وبه ویژه در مقبره شهداگمنام انجام شود. باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۹

با سپاس

ارجمندی ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۳
سلام .من اگه جای ریس دانشگاه بودم بامرکز دانشگاه صحبت می کردم درسهای بیخود رو از واحد دانشگاه حذف کنن درسهای که اصلا هیچ کاربردی نداره تو اینده دانشجو .2)چرا دانشگاه با نظام مهندسی صحبت نمیکنه که دارندگان کارشناسی ناپیوسته نظام مهندسی مدرکشونو قبول کنه .نظام مهندسی میگه مدرکهای شما معتبر نیست مگه ما پول مفت داریم هزینه شهریه دانشگاه ازاد کنیم بعد مدرکمونو قبول نکنن.3)کمی هم شهریهارو کم کنن به فکر فرزندان کارگر هم باشید همه مثل شما پایه حقوقاشون بالانیست به خدا.
راحله نظامي ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۲:۲۹
بنده در رابطه با رشته ی تحصیلی و دانشکده ای که درس میخونم میتونم نظر بدم چون وضع دانشکده های دیگه رو مطلع نیستم به چه صورته ، من اگر جای مسعولان دانشکده ی علوم پایه بودم اول از همه در رشته های علوم پایه بخصوص زیست سلولی و مولکولی که رشته ی بنده هست أساتید متفاوت رو قرار میدادم به عنوان مثال برای هر درس تخصصی حداقل دو یا سه استاد در نظر میگرفتم به هر حال ممکن هست سلیقه ی یه دانشجو با استاد دیگری نگیره یا یک دانشجو صحبت یه استاد رو متوجه نشه نباید استاد جایگزین دیگه وجود داشته باشه ؟ من قبلا در دانشگاه پیشوا در همین رشته مشغول به تحصیل بودم و شیوه در اونجا به همین صورت بود برای هر درس حداقل پنج استاد مختلف ارائه میدادن ! و مورد دوم اینکه نظارت در دانشگاه ما نسبت به تخلف دیگر اعضا واقعا صفره در دانشکده ی علوم پایه ۹۹ درصد اساتید مشغول به کار رشته ی گیاهی به تحصیل پرداختند و این موضوع باعث شده که یه استاد با تحصیلات گیاهی درس میکروب و یا درس ژنتیک و... ارائه دهند در صورتی که برای درس میکروب و ژنتیک که درس تخصصی رشته ی اینجانب هست باید استادی تدریس کنن که رشته ی تخصصی اون استاد باشه تا سطح کیفیت آموزشی دانشکده بالا بره ! اما دانشکده ی ما سطح علمی دانشجوها واقعا پایینه به نسبت دیگر دانشگاه ها مثل علوم تحقیقات و پیشوا و علتش ۸۰ درصد به علت اساتیدی هست که در رشته های مختلف که تخصص ندارن مشغول به آموزش هستند و این ضعف بزرگیه من در دانشگاه پیشوا بودم تمامی اساتید دانشگاه دانشجوهارو ترقیب میکردن به رقابت علمی با دانشجوهای دانشگاه علوم و تحقیقات و آزمایشگاه دانشگاه رو به طور رایگان در اختیار دانشجوهایی میذاشتن که قصد اینکارو داشتن
پاسخ مدیر سایت ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۸
مجتبی سرافراز ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۱
با سلام وقت بخیر اول بررسی دقیق تری بر روی اساتید و هییت علمی انجام می دادم و تنها به نظر سنجی که سهوا انجام می شود اکتفا نمیکردم. برای بالا بردن سطح علمی و فرهنگی دانشجو بیشتر رفتار و آداب معاشرت اساتید را بررسی میکردم . و همچنین نحوه رفتاری که بدور از شآن یک انسان است چه برسد به استاد. و دیگر اینکه شرایط رفاهی را مدنظر قرار میدادم نه تنها صحبتی و متنی در سایت ثبت شود بدون هیچ عکس العملی . و راه های ارتباطی بهتری و منضبط تری را برای ارتباط برقرار میکردم. و راه ارتباطی بهتر با ریاست دانشگاه و البته جوابگوی ایشان. وبهتر بود به آموزش(آداب معاشرت و پوشش ) اهمیت میدادم نه به مدرک . روز خوبی داشته باشید . مجتبی سرافراز
پاسخ مدیر سایت ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۱
d ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۷
باتشکر از توجه ریاست محترم ومدیریت محترم سایت، پیشنهاد ،برگزاری دوره های زبان تخصصی مدیریت که هم اکنون در موسسات زبان با شهریه های گزاف انجام می‌شود،با بهره مندی ازاساتید مدیریت دانشگاه با شهریه کمتروجذب داوطلب از تمام شرکت ها،و افراد عمومی جهت برند سازی برای دانشگاه و کسب درآمد.
مریم ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۵
اگر بنده بجای مسوولین دانشکده ها و دانشگاه بودم نظارت دقیق تری بر عملکرد مدیران گروه داشتم .متاسفانه متاسفانه این عزیزان در برخی از دانشکده ها هیچ گونه تعهدی در قبال وظایف خود ندارند . واحد های مرتبط هر ترم ( کارشناسی ارشد ) به موقع ارایه نمی شود. ظرفیت ها بسیار کمتر از نیاز تعریف می شوند . پاسخگویی و راهنمایی که بهیچ وجه وجود ندارد . برای دانشجویان ارشد مدیریت اجرایی ترم اخر فقط ۴ واحد ارایه شده و متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست نه کارشناس گروه و نه مدیر گروه امیدوارم این نظر بدون سانسور منعکس شود
پاسخ مدیر سایت ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۳

با سلام نه تنها سانسور نمی شود برای معاونتها هم ارسال می گردد

همه ما خادم دانشجو هستیم

مریم ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۴
اگر بنده جای ریس دنشکده ها بودم به عمل مدیران گروه بیشتر نظارت می کردم ......واقعا نیاز به نظارت دارند و مسوولیت و وظایفاشان را در بعضی از دانشکده ها اصلا به درستی انجام نمی دهند
پاسخ مدیر سایت ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۱
مینا ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۳
باسلام و عرض ادب فرهنگ مشتری مداری را در تمامی بخش های دانشگاه جاری می ساختم متاسفانه اکثریت کارکنان و مسئولین دانشگاه مشکلات دانشجو را با به من مربوط نمی باشد و مشکل خودتان است پاسخ می دهند در مقطع کارشناسی ارشد بعداز سپری کردن 4سال در دوره کارشناسی در دانشگاه دیگری به شخصه بی نظمی ، بی مسئولیتی و فرار از مسئولیت در ارکان این دانشگاه بسیار مشاهده کردم که در صورت اعتراض با شدیدترین توهین ها مواجه گشته ایم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۳
مرتضی ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۷
در مقطع کارشناسی ارشد رشته تجارت الکترونیک تحصیل می کنم واقعا فقط می توانم بگویم متاسفم برای مدیرگروهی که فقط با توهین پاسخگو است وفتی از مشکلات می گوییم در پاسخ با بی ادبی می گوید برای من قصه تعریف نکنید وقتی می گوییم ظرفیت ها کم است کلاس ها به گونه ای باشد که پشت سر هم باشد که ما وقتمان هدر نرود می گوید مشکل خودتان است به من مربوط نیست کاش حداقل اندکی ادب را چاشنی صحبتهایشان می کردند نظارت بر مدیران گروه کارشناسان گروه کجاست واقعا کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۳
میثم الماسی ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۱
با سلام و خسته نباشید با توجه به تعداد زیاد دانشجویان شاغل و متاهل که برای این دسته از دانشجویان مرخصی گرفتن کار بسیار دشواریست و در بعضی مواقعه به دلیل فشار زیاد از طرف مسئولین باعث ترک تحصیل این عزیزان میشود.عاجزانه تقاضا دارم ترتیبی اثر دهید که بتوان کلاسهایی را در روزهای پنجشنبه و جمعه تشکیل داد که کمکی به حال این دست از دانشجویان شود تا با خیالی راحت تر به فکر ادامه تحصیل باشند. با سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۲
امیر ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۷
سلام. ابتدا تشکر می کنم که چنین فضایی به لطف حضور آقای دکتر قاضی مغربی ایجاد شده تا تعامل بیشتری بین مسئولین و دانشجویان ایجاد شود. اگر جای مسئولین رده بالای دانشگاه بودم با دانشجویان بیشتر همراه میشدم! سعی میکردم به منظور سرکشی روزی حداقل چند دقیقه در محوطه دانشگاه قدم بزنم تا حداقل توجه بشم که چه برخورد زشتی بعضی از اعضای دانشگاه با دانشجویان دارند! بعضی وقت ها ادم برخوردی از یه فرد میبینه که به مدرک دکتری اون فرد شک میکنه! همه آدمها از یک نظر با هم وجه اشتراکی دارند که میشه گفت مهمترین نکته جهان هستی در این نهفته هست، اون هم اینه که فارغ از سطح مالی، جایگاه شغلی، اجتماعی و ... همه انسان هستند!! الگوی من به عنوان دانشجو میتواند رئیس دانشکده من باشد. من میتوانم نحوه صحیح برخورد و روش صحیح گفتگو را از ایشان بیاموزم ولی امروز متوجه شدم همواره افرادی که به لجاظ موقعیت اجتماعی و سطح سواد از من بالاتر هستند لزوما الگوی خوبی نیستند! خواهش میکنم از آقای دکتر قاضی مغربی که وقت بیشتری برای حل ساده ترین مشکلات اعم از نحوه برخورد مسئولان با دانشجویان قرار دهند و به عنوان دانشجو از ایشان خواهش میکنم که از نزدیکترین افراد به خودشان شامل روسای دانشکده ها این کار را شروع کنند. تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۱
میثم نوروزی ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۲:۰۸
چهار نفر آدم دلسوز و کاردان و کار راه انداز و خارج از ریاکاری و دروغ را استخدام میکردم
مهدی مهدوی زاده ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۴
با سلام و عرض ادب محضر اساتید ارجمند بنده اگر جای مسئولین دانشگاه بودم به شان و جایگاه دانشجویان دکتری را بیشتر توجه می کردم حداقل کار 2 کلاس تجهیز میکردم تا کلاس های دکتری آنجا برگزار گردد.
عليرضا ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۷:۰۰
سلام و عزض ادب بنده اگر جای مسئولین دانشگاه بودم دانشگاه را به سولی کارآفرینی فناورانه و ایحاد خودباوری و رشد فعالیت های دانش بنیان و ترلید استارت آپ های فعال سوق می دادم که در نتیجه آن زمینه ارتباط دانشگاه با حوزه های تحقیق و توسعه صنایع رسد قابل توجهی خواهد داشت.
d ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۲
باتوجه به اینکه دانشگاه یادگار قطب شبکه حمل ونقل می باشد لطفا مدیران محترم پژوهش و گروه ها پایان نامه های دانشجویان را به این سمت سوق دهند موضوعاتی مثل مدیریت حمل ونقل وبررسی بهبود،اسیب شناسی شبکه حمل ونقل و مدیریت بهره وری آن،و مهندسی حمل ونقل و... باتشکر از توجه همیشگی شما
منصور ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۳
سلام من بعنوان یک کارمند چرا مجبور به حضور مستمر در کلاس باید داشته باشم چرا به متاهلین اهمیتی داده نمیشود کلاسهای اساتید برگزار نمیشود و جبرانی در روزهای دیگر با حضور اجباری آیا همه فقط دانشجو هستند آیا نباید برای تامین مخارج دانشگاه کار کنند پس ظلم است که حضور اجباری و هر وقت استاد امر کرد باید کلاس بیایید چرا درسها انحصاری به یک استاد داده میشود و حق انتخاب نداری یک درس در صبح شنبه فقط یک استاد به ظاهر استاد چرا دانشگاه به نمرات استادان اهمیت نمیدهد نمره به دانشجویان 3تا 19 و 40تا 8.5 آیا مشکل از دانشجو است که نمره نمیگیرد یا استاد است که با امتحان به ظاهر ساده و نکات خارج از جزوه و امتحان از کتاب ویرایش آخر دانشگاه تاپ دنیا این است دلیل معدل بالای من و علم بالای جهت ورود به بازار کار ممنونم و دوست ندارم بقیه هم مثل من باشند و آرزوی موفقیت برای جوانان این مملکت
پاسخ مدیر سایت ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۹
علي ح پ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۱
اگر جای مسعولین بودم توی تایم کاری محل کارمو ترک نمیکردم درو قفل کنم برم، دانشجو های بدبختو پشت در نگه دارم کارشون بمونه، اخرشم وقت نکنن به کاراشون برسن ۱۰ بار این مسیر دور رو برن بیان بخاطر۲ تا امضا
مدرس ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۴
حضور مسئولین در اماکن عمومی دانشگاه به خودی خود باعث گره گشایی می‌شود. اگر همه مسئولان بلند پایه دانشگاه نیز در سلف سرویس غذای خود را میل کنند، از سرویس‎های بهداشتی عمومی استفاده کنند، در نمازخانه دانشگاه نماز بخوانند، و... اولا به یمن حضور آنها خیلی افراد وظیفه نشناس به علت استرس حضور این مسئولان نسبت به انجام وظایف خود مقید می‎شوند و ثانیا در صورت مشاهده نقصان در امور مطمئنا نسبت به رفع آن دستور مقتضی صادر خواهند کرد. با این دیدگاه اساسا مدیریت کار دشواری نیست.
محمد جواد ستاری ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۴
اگر جای مسئولین بودم برای تشویق دانشجویان انتخاب واحد را بر اساس معدل گذاشته تا با این عمل دانشجویان برای بدست آوردن ساعت روز و استاد بهتر تلاش کنند هر ترم از دانشجویان با معدل بالا تقدیر و عکسشان سر در ساختمان ورودی هر دانشکده میزدم اقدام بعدی ساخت سالن ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان در دانشگاه است ضمن آنکه هزینه کمتری نسبت به جای دیگر گرفته شود دانشجویان تحت کنترل قرار گرفته تا اوقات اضافی خود را در مکان های خلاف پر نکنند اقدام بعدی که از همه مهمتر است ارتباط صنعت با دانشگاه است سعی بر ان دارم تا علاوه بر آنکه دانشجویان تئوری دروس رشته خود را مطالعه میکنند به صورت عملی نیز آشنا باشند تا مهارت کافی جهت کار را داشته باشند و اقدام آخر ترویج فرهنگی و دینی که از لزومات جامعه دانشگاهی است
پاسخ مدیر سایت ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۹

با تشکر

امیر ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۱
من اگر مسئول دانشگاه بودم (بویژه دانشکده مدیریت) 1- کمی از اصول برنامه ریزی و مدیریتی که خودم به دانشجویان درس می دهم، در کارم استفاده می کنم و در برنامه ریزی ساعات کلاس، ساعات امتحان و ... یه کمی از اون اصولی که خودم در آن دکترا دارم استفاده می کنم. 2- در سایت انتخاب واحد (به مانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد) امکان انتخاب اسامی استاد راهنما را ایجاد می کردم تا دانشجو پس از انتخاب درس پایان نامه، هر روز و هر لحظه به دنبال استاد راهنما نباشد و در نهایت پس از یکی دو ترم معطلی تازه استاد راهنما پیدا کند. 3-یک مرکزی برای استفاده های اینترنتی ایجاد می کردم (آخر شاید ندانید؛ ولی اینترنت سالهاست که به تمامی اجزای زندگی مان وارد شده است و شاید به احتمال خیلی خیلی ضعیفی، کسی کار دانشگاهی در اینترنت داشت). 4- به جای اینکه کلا 15 تا استاد در دانشکده باشد، سعی می کردم اساتید بیشتری را به واحد دعوت کنم تا کلاس های مقطع فوق لیسانس 40 نفره برگزار نگردد.
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۲
م.ج ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۹
مشکلات دانشکده(مدیریت و حسابداری و علوم پایه)،نظافت کلاسها و سرویس بهداشتی،وضعیت پرده های کلاسها،مشکل دار بودن اکثر ویدیو پروژکتورها،وضعیت نظافت سلف و همچنین نبود فضای کافی که بدون ایجاد فضاهای لازم ثبت نام ورودیهای جدید به تعداد زیاد صورت میگیرد،کیفیت بسیار پایین غذا،سیستم گرمایشی و سرمایشی معیوب که بعد از ۵ترم هنوز اصلاح نشده. نبود امکانات لازم به طوری که واحد آشایی با کامپیوتر با اینکه واحدیست که کار عملی باید انجام شود،ما در کلاسهای دانشکده مدیریت و بدون کامپیوتر گذراندیم ! وضعیت به هم ریخته سایت همگام انتخاب واحد و دستکاری ساعات کلاسها توسط مسئولین دانشگاه،درسی را که صبح برداشتیم جا به جا کردند با کلاس عصر تا شش،کسانی که بچه دارند امکان حضور در دنشگاه تا شش بعد از ظهر را ندارند،به مدیر گروه و مسئول سایت و رییس دانشکده انتقال دادیم هیچ کدام توجهی به حرف ما ندارن و با اصرار میفرمایند که خودتان تغییر داده ای،آیا غیر از زمان حذف و اضافه ما به سایت دسترسی داریم که تغییر دهیم یا برای خودما میخواهیم مشکل ایجاد کنیم؟متاسفانه طوری با ما برخورد شد گویی که ما دروغ میگووییم و در نهایت به عبارتی همینه که هست!
پاسخ مدیر سایت ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۹
اسماعیل ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۲
سلام من اگر جای مسئولین دانشگاه بودم، در مورد نوع رفتار و برخورد آقای استعلاجی مسئول کلاسهای دانشکده مدیریت و حسابداری با استادان دانشکده به خصوص استادان مدعو بررسی جدی می کردم. او علیرغم مسئولیت شناسی و جدیت در کار، روحیه و ظرافت کار با استادان را ندارد. احساس می کند باید همه استادان را دقیقا کنترل کند تا به موقع به کلاس روند و برگردند و اگر مشکلی در این زمینه به وجود آید لازم است استاد را بازخواست کند و تذکر جدی به او بدهد. هیچ توضیحی را نمی پذیرد و حرف همان است که او می گوید. در واقع احساس ریاست بر آنها می کند. طبیعی است که بعضی از استادان به مکدر شوند. به خاطر سابقه کار زیاد در قسمت نگهبانی شاید مقصر نباشد.لازم بود قبل از انتصاب او به این سمت، آموزشهای لازم را ببیند و توجیه شود. سپس به این پست گمارده شود و در طول زمان مراقبت و هدایت شود.
بتول عقلايي ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۲:۴۶
سلام عرض می کنم . بنده مادر یکی از دانشجویان هستم و اگر جای رئیس بودم حتماً برای هر ۱۰ دانشجو یک استاد یار استخدام می کردم که این ۱۰ جوان اینده ساز کشورمان را هدایت فکری و فرهنگی کند تا به بیراهه نروند و شأن و شخصیت دانشجو و دانشگاه حفظ شود در حال حاضر چیزهایی که بنده در جلوی در ورودی مشاهده می کنم وحشتناک است دخترانتان از دکه سیگار می خرند و همان جا می کشند و اگر کمی ابرو و حیاا مانده باشد می برند داخل می کشند پسر ها هم با چشم نا پاک دختران را نگاه می کنند و حرف می زنند و می خندند و کاملاً مشخص است که اهمیت درس خواندن در الویت چندم قرار دارد فقط به خاطر خدا بچه ها را دریابید واقعاً حیف است
پاسخ مدیر سایت ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۹
مدرس ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۹
اگر جای اقای دکتر قاضی مغربی بودم سعی می کردم فشارهای بیرونی بر کارکنان را درک کنم و فقط بر خواسته ها و امیال خودم پافشاری نکنم. من سالهاست که خالصانه وقت و انرژی زیادی در دانشگاه آزاد برای انجام وظایف محوله و قانونی خودم گذاشته ام ولی هنوز مستأجرم و هر چندسال یکبار در شوک تورم مجبور میشوم متراژ خانه استیجاری یا درجه موقعیت مکانی منزلم، یا هر دو را کمتر کنم. بعد از اینهمه سال حالا نیز باید هر روز با استرس مشکلات مالی دانشگاه آزاد مواجه باشیم که اگر فلان راهکار را پیش نگیریم واحد ضررده میشود و بیکار میشویم و چه و چه.... مسئول عزیز، شما را مسئول کرده اند که این مشکلات پیش نیاید، شما باید جلوگیری کنید، شما دارید حقوق میلیونی مسئولیت دریافت می کنید، هر کس در این واحد رئیس بوده، بعد از رفتنش گفتند خورد و برد، خواهش میکنم شما نیز اگر مسئولیت را پذیرفته اید راه حل دهید و اقدام کنید تا نتیجه بگیرید، نه اینکه هر روز حال بد ما را بدتر کنید، اگر خودتان راه حلی به ذهنتان نمی رسد استعفا کنید تا دستکم قضاوت تاریخ را برنده شوید. گفته اند که شما 28 سال سابقه دارید و دو سال دیگر بازنشسته می‎شوید، ظن برخی این است که شما به دنبال کسب حقوق بازنشستگی بالاتر بر حسب دو سال پایانی خدمت خود هستید. رئیسان عالی دانشگاه آزاد اگر واقعا وضع را بد می بینند چرا خودشان کنار نمیکشند؟ چرا با رایزنی با دولتمردان و بیان مشکلات مالی جدی، مجوز معافیت مالیاتی نمیگیرند؟ چرا مجوز پرداخت حق بیمه بازنشستگی کارکنان توسط دولت را نمیگیرند؟ چرا به دنبال معافیت از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز از مجلس نیستند؟ تا کی باید در این کشور کسانی که دغدغه مردم را ندارند مسئول باشند؟ راه حل دانشگاه آزاد اینهاست که گفتم، نه بحث های بیفایده و زیبا که حتی در بهترین دانشگاههای دولتی پایتخت امکان پذیر و محقق نشده است.
م. ن ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۴
در بین همه نظرهای ثبت شده دوست دارم تقدیر کنم از کسی که نوشته بودند: شاید ندانید؛ ولی اینترنت سالهاست که به تمامی اجزای زندگی مان وارد شده است و شاید به احتمال خیلی خیلی ضعیفی، کسی کار دانشگاهی در اینترنت داشته باشد. به نظر حقیر، این نوع درخواست برای ایجاد زیرساخت هایی برای امکان استفاده از اینترنت در دانشگاه یک شاهکار مدیریتی است. همچنین عزیزی که گفته بودند: اتوماسیون اداری در همه زمینه ها دارای مهندسی فوق العاده غلط و وقت گیر است. اگر جای مسئولین داشگاه بودم کاری می کردم تا دانشجو فقط برای رفتن به منزل از دانشکده خارج شود.دانشگاه این پتانسیل را دارد.شما خوب می دانید اتوماسیون غلط چقدر عواقب روانی ،مادی،اخلاقی و شرعی دارد. اگر جای مسئولین بودم پستهای طویل المدت کارکنان را مهر پایان می زدم چرا که خود باعث فساد است. در نظر داشته باشید مسئول یعنی کسی که پاسخگو است. اگر زیر دستی خلاف می کند اول در خودتان دنبال علت بگردید. همچنین نظری که گفته بودند: حضور مسئولین در اماکن عمومی دانشگاه به خودی خود باعث گره گشایی می‌شود. در پایان نیز بسیار موافقم با راه حلهای ارائه شده توسط عزیزی که فرموده بودند: رئیسان عالی دانشگاه آزاد اگر واقعا وضع را بد می بینند چرا به فکر نمی افتند که با رایزنی با دولتمردان و بیان مشکلات مالی جدی، مجوز معافیت مالیاتی بگیرند؟ چرا مجوز پرداخت حق بیمه بازنشستگی کارکنان توسط دولت را نمیگیرند؟ چرا به دنبال معافیت از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز از مجلس نیستند؟
م ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۱:۱۸
با سلام خدمت مسئولین محترم کاش توجه بیشتری به دانشجویان دکتری میشد،بار علمی هر دانشگاهی وابسته به تعداد دانشجویان دکتری و مقالات می باشد،ای کاش وامهایی برای پرداخت شهریه بعد از اتمام تحصیل قرار میدادید، گرچه این وامها وجود دارد اما دانشگاه پیگیری نمیکند، وزارت علوم وام ده میلیون تومانی برای هر دانشجو دکتری قرار داده است که چون پیگیری انجام نمیشود به دانشگاه ما تعلق نمیگیرد، همینطور وامی که بانک با دانشگاه قرارداد بسته و برای دانشجویان دکتری که ترمی ده میلیون هزینه میکنند و زمانی که تز رو بردارند به هجده میلیون افزایش می یابد،وام ده میلیون تومانی قرار داده است که باز دانشگاه در گرفتن این وام برای دانشجویان دکتری کوتاهی میکند.خواهشا و عاجزا فکری به حال دانشجویان دکتری کنید.
پاسخ مدیر سایت ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۶

با سلام به مسئولین مربوطه ارسال شد

دیوی ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۰
ثالثا بهتر نیست که نظرها را به‌صورت نزولی مرتب کنید تا نظرات جدیدتر، بالا قرار گیرند؟ ثانیا بهتر نیست این پرسش را مطرح کنید که : اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه کار نمی کردید؟ اولا اگر من جای مسئولین یک دانشگاه بودم، بلافاصله بعد از حذف و اضافه و در آستانه ثبت نام ورودیهای جدید اجازه نمیدادم که سیستم سیدا را ارتقا دهند و اگر هم مجبور به اینکار میشدم ابتدا دستور میدادم که سیستم ارتقا یافته را برای کارشناسان آموزش و سایرین نصب کنند تا دانشجویان بدبخت، معطل نشوند.
پاسخ مدیر سایت ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۰

ممنون شما هستیم

محمد مهدوی ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۱
لطفا عنوان رو اصلاح بفرمایید. دانشگاه صحیح است و نه داشگاه. مدتهاست که این خبر در صفحه اول با این عنوان غلط وجود دارد و چندین بار نیز تذکر داده شده اما هنوز اصلاح نگردیده است.
پاسخ مدیر سایت ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۴

ممنون

محمدی ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۵
سلام متأسفانه روند انجام امور دانشجویی و فارغ التحصیلی به کندی صورت میگیرد و متأسفانه با توجه به بعد مسافت، رفت و آمد و پیگیری حضوری بسیار سخت است. چندین بار مراجعه حضوری جهت انجام امور فارغ التحصیلی نتیجه لازم را حاصل نکرد. متأسفانه عدم حضور پرسنل و عدم پاسخگویی مناسب و بسته بودن درب ها و عدم حضور نیروی جایگزین ، گرفتاری های زیادی برای دانشحویان ایجاد میکند. وقت بسیار ارزشمند است و لازم است مسئولین دانشگاه به این موضوع توجه لازم داشته باشند. از یک محیط دانشگاهی، انتظار شناسایی مشکلات و ارائه راهکار در بهبود روند امور اداری میرود. متأسفانه پرسنل واحد یادگار امام به راحتی در پشت میز کار خود حاضر نیستند و هیچ نظارتی نیز وجود ندارد.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۶
هانیه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۵
سلام .من برای کار اداری اومدم دانشگاه اشک من رادر اوردند. واقعا در مملکت مسلمان انقد ازار یه نفر مسلمان جایز نیست خدارا خوش نمیاد . هر چند وقت یه بار برید میان دانشجو ها بپرسید این مسئولی که اینجا نشسته باهات خوب حرف زد ؟ کارت را راه انداخت ؟ یا هزار بالا و پایین فرستادت؟ بگید اصلا در این سمتی که هست اصلا تخصصش را دارد یا به صرف یک سری مسائل انجا پشت میز نشسته . لازم هم نیست خود شخص رئیس دانشگاه بره یه شخص ناشناس برود از دانشجویان بپرسد .من به ولله اگر کسی لایق باشد و خوب باشد میگویم خوب است .اگر دوسدارید خدا از شما راضی باشد تحقیق کنید ببنید افراد، لایق حقوقی که دریافت میکنند هستند یا خیر . یا فقط گذاشته شدن تا امضایی پای برگه ات بکنند و حتی نگاهتم نکنن ببینند چه مشکلی داری شاید امضا نمی خوای شاید مختصر سوالی داری .من که امیدی ندارم مسئولی این نامه کوچک مرا بخواند .فقط درد دلی بود.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۵

با سلام وتشکر به همه مسئولبن دانشگاه ارسال می شود ورئیس محترم دانشگاه شخصا این مطالب را می خوانند

nima ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۸
اگه جای مسئولین بودم فقط فقط نظم و برقرار میکردم که برای یه کار کوچیک و یه امضا ساده یک هفته دنبال مدیر گروه نباشیم
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۳
مهرداد ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۰
در دانشکده صفاییه جای پارک بزرگترین مشکل ما دانشجوهاست هرجا که می‌ذاریم پلیس با جرثقیل ماشین رو میبره یا دیگه خیلی لطف کنه جریمه میکنه محله هم جوری هستش که نمیشه جاهای پرت پارک کرد (امنیت نداره)لطف کنید رسیدگی کنید هرچند که سه ساله دانشجوی اینجا هستم و دیگه دارم فارغ التحصیل میشم ولی دانشجوهای دیگه گناه نکردن درضمن فضاهای خالی و بلا استفاده در اطراف دانشگاه کم نیست که اجازه نمیدن کسی داخل بشه و پارک کنه
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۳

با سلام وتشکر تلاشهای زیادی در این زمینه انجام شده باید مسئولبن شهرری هم کمک کنند  

شایان ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۶
آقا یکی به این آقای کیاخراسانی رسیدگی کنه اصن درس نمیدن به خدا خسته شدیم از این استادایی میخوان فقط دانشجو رو بندازن روز اولی که اومدن گفتن همه کسانی که دفعه اولشونه ریاضی 2برداشتن 8میشن!!!!!آخه یعنی ؟؟؟حروم خوری تا چه حد؟؟؟؟
شایان ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۸
متنوع کردن غذا های سلف دانشگاه وپایین اوردن قیمت ها
شین الف ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۸
ب وضعیت غذا ها رسیدگی میکردم چون کیفیت اصلا در برابر قیمت ها منصفانه نیست و همه صرفا برای گرسنه نموندن غذا هارو میخرن و اینکه تشکیل نشدن کلاسها واقعا ی ظلم چون همه وقت و هزینه میزارن تا چیزی یاد بگیرن اما چیزی آموزش داده نمیشه چون تعداد جلسات که تشکیل میشه بسیار کم
حامد ایزدی ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۰
با سلام کوتاه و مختصر عرض میکنم خدمتتون ۸۰درصد اساتید هیئت علمی گروه مکانیک سیالات و جامدات فاقد المان های اولیه یک معلم هستند قابلیت انتقال مفاهیم در حد صفر میتونید از تک تک دانشجویان رشته مکانیک سوال کنید تا یک لیست از این اساتید خدمتتون ارائه بدن خواهید دید که اکثیریت لیست مشابهی تحویل میدهند. لطفا از اساتید جوان تر که حال و روز امروز صنعت رو درک میکنن و میدونن چطور تدریس کنن استفاده کنید اساتید گروه مکانیک فقط حضور دارند که یه حقوقی داشته باشن در مسیر پیشرفت گامی بر نمیدارند و توجیه گر هستند و مطلقا فکر میکنن در مسیر درست حرکت میکنن ضمنا سیستم اداری هم بر اساس ارباب رجوعی کار نمیکنه و کارمندان اداری دردی از دانشجو دوا نمیکنن و اونها هم به نظر فقط برای پر کردن ساعات کاری حضور میابند در این چند سال که در دانشگاه بودم میتونم بگم در کل دانشگاه فقط حفاظت فیزیکی و کارمندان بخش نظافت جزو زحمتکشان هستند در کل مشکل زیاد هست ولی این مشکلات قابل حل شدن هستند امیدوارم این متن تاثیر داشته باشه باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۷
Saba ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۷
سلام می‌دونم ک کوچکترین اهمیتی ب این نظرات داده نمیشه اما نظرمو میگم .اگر جای مسولین بودم آزادی بیان میدادم‌ بزور دانشجو هارو با چیز غلط اموزش نمیدادم چون نسل های آینده از ما آموزشی میگیرن ‌.ب جای حراست ک حواسش ب دختر و پسر باشه و ستاره دارشون کنه آموزش رفتار با جنس مخالف میدادم .ب جای دادن غذای اشغال توی سلف برنامه غذایی سالم با قیمت مناسب می‌دادند. ای بابا مسولین از چی بگم براتون ☺
محمد ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۹
اگر مسولیت اجرایی داشتم... 1- حذف بروکراسی و روند طولانی، پر زحمت و طاقت فرسای انجام فرایند های اداری. 2- فراهم کردن شرایط حمایتی از اساتید، پروژه ها، پایان نامه ها، تحقیقات، فعالیت‌ها و دانشجویان کار آفرین محور 3- جذب اساتید کاردان و کار آمد و خلاق فارغ از سلایق و تفکرات... 4- توجه بیشتر به امر رفاه دانشجویان 5- حذف فضای خشک، برخوردهای سلیقه ای و به دور از شان و منزلت دانشجو با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰
ناشناس ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۵
سلام و ارادت خواهش‌میکنم برای کسای که تخلفی کردند در امتحانات بخشش قاعل بشید و محروم از‌نیم‌سال بعد‌نکنید یه عده ترم اخر مثل من‌فرصتی برای اتمام واحد ها ندارن و با این‌کار‌که حقشو دارید مجبور میشن خدمت برن
سحر ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۷
وضعیت کلاس های دانشکده مدیریت واقعا خیلی بده.اگر جای مسئولین دانشگاه بودم فکری به حال صندلی ها،سیستم گرمایشی و سرمایشی و... میکردم.سرور های سایت هم خیلی مشکل دارند واسه انتخاب واحد خیلی اذیت میشیم ،نبود استاد های متفاوت برای بعضی درس ها،نمیشه درس های تخصصی رو در طی چند ترم فقط یک استاد ارائه بده. و نبود انتن و اینترنت در دانشکده چون ممکنه ادم کار ضروری داشته باشه با وجود شهریه زیادی که میدهیم حق دانشجو است که این نیازهای پیش پا افتاده را برای درس خواندن داشته باشد
س ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۲
اگر جای مسئولین بودم فکری به حال غذاهای سلف میکردم.چون کیفیت غذاها خیلی پایین و قیمت ها خیلی بالاست.همه دانشجوها فقط برای این که گشنه نمانند مجبورا از غذاهای سلف استفاده میکنند.لطفا فکری به حال این قضیه کنید.باتشکر
ناشناس ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵
باسلام و خسته نباشید خدمت همه دانشجویان و اساتید و مسئولین اگر من جای رییس کل واحد بودم اولین کاری که میکردم کلیه رییس دانشکده ها و کارکنان رو که با بند پ (پارتی)وارد شده اند رو عذرشونو میخواستم و اینکه دومین کاری که میکردم از اون دسته مسئولینی که واقعا زحمت میکشن برای دانشجوها تقدیر رو تشکر کنن سومین کاری میکردم به حرف دل دانشجو گوش میدادمو و عملیش میکردم حتی اون تقاضا ناچیز باشه و چهارمین و اصلکاری ترین موضوع که شهریه رشته مربوط ؛شهریه رو بجای اینکه هرترم از دانشجو شهریه بگیره دانشگاه بجاش از ترم اول تا ترم هشت مثال 7میلیون میشه قسطی پرداخت کنه دانشجو که هرترم مشکل پرداخت و انتخاب واحد نداشته باشه اینطوری هم مسئولین بکاردانشگاه رسیدگی میکنن و هم دانشجو اعصابش بهم نمیریزه پنجمین اصل مهم لطفا از استادانی که از دانشگاه ازاد هستن جذب کنید چونکه استادانی که از دانشگاه های دولتی میان بویی از درک ما دانشجوهای دانشگاه ازاد نبردن و نمیدونن که برای یک دانشجوی دانشگاه ازاد چقدر سخته برای پرداخت شهریه و کلام اخر اقای قاضی مغربی ان شاءالله که مدیر لایقی باشید دراین مقام یاعلی
پاسخ مدیر سایت ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۹
مهدی ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۶
من اگه جای ایشون بودم زمانی که توی آزمایشگاه و کارگاه ها هست رو جای اینکه بیست دقیقه درس تئوری بشنویم و ده دقیقه عملی انجام میدادیم ( تازه اونم کاری که به درد دانشجو نمیخوره ) از زمان باقی موندش ( که میدونید کارگاه ها دو ساعتن ) بیشتر کار عملی یاد دانشجو بدند . استادای فنی تر بیارن حتی جای با سواد تر دوم هم‌ اینکه کتاب خونه ای باشه که کارت دانشجوییمونو تحویل بگیره و رایگان کتاب بده سوم اینکه قیمت غذای سلف رو بیارن پایین تر چون دانشجو مجبوره تو روز نهارشو دانشگاه بخوره راستی چهارمم اینکه سالن آمفی تئاتر که فیلم‌میزارید بیشترش کنید همین دیگه مرسی
حسین . د ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۹
سلام آگه جای آقای دکتر بودم یکم به حال دانشجویان ارشد بیشتر رسیدگی میکردم بنده برای پایان نامه ام حدود 2 میلیون به استاد راهنمام تقدیم کردم تا به من کمک کند آقای دکتر شما میدونید اساتید راهنما اصلا به دانشجویان کمک نمیکنن و با گرفتن هزینه های گزاف فقط به آنها کمک میکنن . آیا میدونید کل پایان نامه هایی که دانشجویان ارائه میدن اکثریت کپی هستند چرا هیچ مسئولی نمیتونه جلوی همچین اساتید و مدیر گروه هایی رو بگیره . لطفا واسه ی بارم که شده به دانشکده حسابداری بیاید و پایآن نامه ها رو چک کنید و از دانشجویان ورودی 93 و 94 و 95 سوال بپرسید ببینید حدود چند میلیون به اساتید محترم دادن که این اساتید جز رییس و مسئولین دانشگاه هم هستن . باتشکر
افسانه شهرستانی ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام وعرض ادب وابسته نباشید خدمت مسولین محترم دانشگاه شهرری واحد یادگارامام من اگه جای مسوولین بودیم ترتیبی میدادم تا دانشجویان با معدل 17 مربوط به هرسال تحصیلی ای زودتر دانشجویان دیگر انتخاب واحد کنند.... این هم حس رقابت رو دردانشجویان زیاد میکند و هم باعث تشویق دانشجویانی میشود که برتر هستند ولی بهیچوجه تشویقی مواجه نمیشوند... من اگر مسوول دانشگاه بودم حتما ازمدیرگروه های هردانشکده ای میخواستم که وظایف خودرا درست انجام دهند تا هر دانشجوئی خصوصادانشجویانی که معدل 17 به بالادارند بتواند باهمان استاد و همان روزی که مدنظرش است واحد بردارد... به نظرم باید تفاوت بزرگی بین دانشجویانی که دایم درحال مشروط شدن هستند با کسانی که واقعا ای زحمات اساتید وخانواده هایشان ارزش قاعلند قاعل شد.... این باعث تغییرات بزرگ و اساسی ای میانگین سطح نمرات بیشتر کلاسها خواهد‌شد باتشکر از رئیس خوب دانشگاه جناب آقای دکتر سعید قاضی مغربی که از بدو مدیریتشان اقدامات زیادو شایان برای دانشجویان ورفاهشان انجام داده اند... یاحق
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۴
م.ا ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۶
اگر جای مسئولین بودم سرویس رفت و امد به دانشگاه رایگان میکردم . فضای سبز و استراحت و رفاهی برا دانشجویان فراهم میکردم . مرکز غذا خوری سلف برای دانشجویان اساتید و همکاران فراهم میکردم با بروز ترین سیستم . در ساختمان ها برای دانشجویان و اساتید هم اسانسور قرار میدادم تا کلاس هایی ک در طبقات بالا هستن باعث خستگی نشه . قیمت غذای سلف برا دانشجویان پایین میاوردم و کیفیت رو بالا میبردم
افسانه شهرستانی ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۴
ومن در اینجا باید از تمامی زحمات استادان محترم : محمدعلی فتوره بنابی فاطمه مختاری افسانه شایسته محمدرضا ابراهیم زاده زینب سینایی نسب حدیقه ملامحمدی محمدعلی زهره ای آتوسا فروغ نهایت تشکر را به عمل بیاورم...
پریسا ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۶
سلام.خانم مظهری مدیر گروه مدیریت بازرگانی صرف نظر از اینکه مشکلات بچه هارو حل نمیکنه اصلا برخورد مناسبی با دانشجو نداره. من رفتم واس حل مشکلم حالا اگه نمیخوای حلش کنی به کنار چرا اصلا به حرفام گوش نمیدی و اصلا جواب سلامم نمیده چ برسه به اینکه مشکلت حل کنه.واقعا من نمیفهمم کار شما چیه پس ؟؟غیر از حل مشکلات بچه های گروه.پس ما باید ب مدیر گروه کدوم رشته مراجعه کنیم ؟؟؟؟درضمن این حرف من نیست همه میگن ک برخورد مناسبی نداره واقعا ک
علیرضا اکبری ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰
با عرض سلام و خسته نباشید جدیدن با خبر شدیم که دانشکده شیخ صدوق تبدیل به مرغداری شده انگاری!!!!!!!!!! جناب رئیس محترم،واقعا دانشکده‌هایی مانند صفاییه و شیخ‌صدوق نهایت نهایت بی‌احترامی و توهین به شعور دانشجو هستش. نه محیط داخلیش شبیه دانشگاست نه محیط اطراف دانشگاه. بنده شیخ نرفتم اما تعریفهاشو شنیدم و عکساشو دیدم‌. اما در دانشکده صفاییه تحصیل کردم و روز به روز بیشتر ناراحت و عصبی شدم که باید در همچین جایی درس بخونم،یه مدت که شده بود شهرک سینمایی و در کل شبیه خرابه‌های سوریه و افغانستان. تورو خدا قسم به فکر ما دانشجوها باشید.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۹

با سلام وتشکر

دانشجویان شیخ صدوقاز ترم جدید به علت مشکلات موجود  به مجتمع منتقل شدن

عليرضا gh ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۶
سلام من خودم رو جایی مسولین قرار نمیدم به نظر من ریاست واحد رابطه بیشتری با دانشجوها داشته باشه و رسیدگی بیشتر باشه همه چیز درس نیست گاهیی اوقات یه برخورد درست میتونه کاری رو کنه که ساعت ها تعلیم نمیکنه بعدم خیلی خوب میشه تو دانشکده ها اگه در کلاس رو باز نمیزارید بشینیم تو راه روها بزارید که هم موقع امتحانا هم موقع سرما تو حیاط دانشگاه نشینیم و یخ بزنیم تو فصل گرما به ابسردکنً هایی دانشگاه بخصوص سالن هایی تربیت بدنی رسیدگی بشه و در اخر برخورد حراست درب ورودی با دانشجو اصلا درست نیست ادم یاد راهنمایی میفته تا دانشگاه باتشکر
عابربانک دانشگاه !!!! ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۹
سلام اگر جای رئیس دانشگاه بودم کارگاه های بعضی از رشته های ک بجز صندلی و ویدیو پرژکتور چیز دیگری در آن نیست تجهیز میکردم تا باتوجه اینکه پول زیادی از دانشجو برای این واحد ها گرفته میشود دانشجو حداقل دلش خوش باشد حتی یک پیچ و مهره از نزدیک میبند ، اطلاعات فنی و کار گاهی ب کنار .... متاسفانه در بعضی کارگاه ها فقط صندلی وجود دارد و یک پرده نمایش و عملا تفاوتی با کلاس درس نمیکند و استاد فقط ب دانشجو نشان میدهد فلان دستگاه عکسش این شکلیس حتی چیزی برای لمس (حتی برای دلخوشی دانشجویی ک خیر سرش عنوان مهندس در مدرکش ذکر میشود)وجود ندارد. اگر رئیس دانشگاه بودم و امکان تجهیز کارگاه ها و ازمایشگاه هارا نداشتم یا رشته را به دانشگاه نمی آوردم یا برای دروس کارگاهی دانشجو را به دانشگاه دیگر معرفی میکردم. این تنها بخشی از مشکلات بعضی رشته های فنی موجود در دانشگاه است بحث ادقام درس ها با رشته های غیر تخصصی دیگر ب کنار ... فی امان الله.
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۴
مهدي عزيزي ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۲
اگر جای مسئولین بودم .با افزایش تعداد رستوران های دانشگاه سعی می کردم فضا رقابتی شود تا سطح کیفیت غذا ها افزایش پیدا کنه و قیمت ها هم کاهش پیدا کنه .الان در بوفه اکثر محصولات جزو برند های خارجی است که چندین برابر قیمت برند های ایرانی است که در تضاد با فضای دانشجویی است .یکی از مشکلات دیگه هم استفاده از استادای نامربوط برای درس های تخصصی است که خود استادا هم به این موضوع اشاره می کنند یکی دیگه از مشکلات خروج استاد های با تجربه و با معلومات است که علت این موضوع را باید کشف کرد متاسفانه سطح علمی استادا کاهش پیدا کرده است(در همین ۲سال اخیر)
Mmm ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۶
اگر جای رییس واحد بودم نظارت دقیق بر تصمیم گیری معاونت آموزشی در زمینه اخذ تصمیم برای پرونده های ارتقا اعضا هیات علمی داشتم. تصمیم گیری در این موضوع بیشتر تحت تاثیر نظر شخصی معاونت آموزشی قرار دارد ومتاسفانه به قول خودشان جهت دقت بیشتر، سختگیری بیش از آنچه در آیین نامه و بخشنامه ارتقا آمده، بعمل می آورند. لطفا به این مشکل هم رسیدگی شود. مشکلات واحد تنها مسایل عمرانی نیست.
ع. ف ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۵
اگر جای مدیریت دانشگاه بودم به وضعیت غذاهای سلف رسیدگی میکردم، ساندویچ ها کیفیت خیلی پایین و بدی دارند! هم چنین اجناسی که برای فروش عرضه میکنند کمترین کیفیت بین اجناس بازار را دارند، وضعیت میز و صندلی و تهویه سالن نیز واقعا نامطلوب است!
علیرضا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۴۹
لطفا لطفا یه پارکینگ برای دانشجوهای دانشکده صفاییه درس کنید هروز جریمه می کنند و گاها با چرثقیل به پارکینگ می برن ماشین هارو خواهشا یه تعاملی دراین کارداشته باشین ممنون
سجاد ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۴
اگر من جای مسئولین بودم در راه انداختن کار دانشجو ها هر کاری از دستم بر میومد میکردم شاید فردا خودم جایی کارم گیر افتاد. و دانشجو هارو با هر لباس و شلواری راه نمیدادم شلوار پاره شان و شخصیت دانشگاهو میبره زیر سوال.....
تینا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۵
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا به پارکینگ مجموعه رسیدگی شود و مدیریت درست در مورد جای پارک انجام شود همچنین به سرویس های بهداشتی دانشکده معماری رسیدگی شود لطفا سرویس های بهداشتی این دانشکده وضعیت بسیار بدی دارد با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۳
ate ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۱
کارکنان خیلی با لحن بدی حرف میزنن.واقعا گوش نمیدن که مشگل دانشجو چیه دقیقا.
به فکر دانشگاه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۸
سلام و عرض ادب بنده دانشجوی کاردانی صنایع شیمیایی هستم انتقادم اینه که رسیدگی کنید به این دانشگاه توروخدا این هفته هفته ی چهارمیه که کلاس ها باید باید باید به قول شماها تشکیل بشه و شده باشه و بنده امروز بعد از اینکه ی مسافت 1 ساعته رو طی کردم تا برسم به دانشگاه تنها برای یک درس زبان فنی دیدم که استاد محترمشان تشریف فرما نشدند. و ما دست از پا دراز تر برگشتیم در صورتی که یک روز کاریمو از دست دادم.... و اول این کلاس روز دوشنبه بود و بعد از انتخاب واحد افتاد روز سه شنبه که حذف و اضافه هم پولی کردید و فکر اون کسیو نکردید ک نمیتونه مبلغ سنگیییییییییییییییییییییییییییییین دانشگاه ازادو تامین کنه و بنده هم جز اون افراد بودم و نتونستم حذف و اضافه شرکت کنم و مجبور شدم این دروسی که تایماش بهم ریخته رو بپذیرم و بیام دانشگاه. ولی استاد ارزش قائل نمیشن و تشریف نمیارن ن تنها این درس بلکه 2 3 تا درس دگ هم هستن ک هنوز بنده استاد درسی ک انتخاب کردمو ندیدم چون تشریف نیاوردند و سوالی ک کرده بودم از ریاست کل دانشگاه گفتن که استاد مجاز به یک جلسه غیبته ن بیشتر من واقعا نمیفهمم این اساتید و شما مسئولین محترم چطور راضی میشید که این وضعیت برقرار باشه و کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حرف دگ ک تو قالب یک پیام جا نمیشه بنده واقعا گلایه میکنم از شما مسئولین و ناراضی ام از وضعیت دانشگاه. خدا عاقبت بخیرمون کنه. سپاس از شما البته اگه این پیام جواب داره ک بعید میدونم ب ایمیلم پاسخشو ارسال کنید سپاس یا علی
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۱
محمد ملائی ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۱
سلام.اگر جای شما بودم باتوجه به نزدیکی نمایشگاه کتاب،به منابع کتابخانه رسیدگی میکردم.واقعا کمیود کتاب داریم باتشکر
مهدی ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۶
با سلام متاسفانه اکثر کلاسهای دانشکده صفاییه دارای تخته های نا مناسب و فرسوده میباشند.اکثر اساتید با پاک نشدن کامل تخته ها دچار مشکل میشوند. ضمنا با استفاده از یک تکنولوژی ساده میتوان share folder ایجاد کرد تا دانشجو ها و اساتید راحت تبادل فایل یا جزوه داشته باشند.
ssss ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۶
باسلام ، لطف کنید قیمت غذاهای سلف رو بیارید پایین ،ما دانشجوییم مجبوریم وقتی تا عصر کلاس داریم یه چیزی بخوریم که گشنه نمونیم ،قیمت غذاها نسبت به بیرون خیلی‌خیلی بالاست ،غذا واسه دانشجوها نباید انقدر بالا باشه که ،مگه ما درامد داریم که انقدر هزینه های سلف بالاست ،لطفا رسیدگی کنید چون واقعا توان خریدنشو نداریم هر روز ،محبوریم تا پایان کلاسمون گشنه بمونیم ،باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۸
مهسا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۹
سلام و عرض ادب و تشکر از زحمات همه ی مسئولین محترم.من اگر جای مسئولین دانشگاه بودم برای همه ی فارغ لتحصیلان رشته ها جشن فارغ التحصیلی میگرفتم.چون با هزار آرزو درسشونو خوندن و خارج از لطفه که اینجور از دانشگاه برن.از طرفی هزینه شهریه ها خیلی سنگینه سعی میکردم شهریه هارو کمتر کنم چون دانشجوها اغلب پایان ترم غصه شهریشونو میخورن.همین طور توی انتخاب واحد ها بیشتر با دانشجوها راه میومدم چون بعضی مدیر گروه ها واقعا فقط سعی میکنن دانشجوهارو از سر باز کنن و رسیدگی نمیکنن.
دانا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۸
سلام من اگه جای مسئولین دانشگاه بودم،یه فکر درست و حسابی واسه دانشکده صفائیه می کردم،الان که یادگار درس میخونم،میفهمم صفائیه چه تبعیدگاه بوده!!!! ضمنا مگه ما چه گناهی کردیم که درس هایی رو که توی کاردانی خوندیم ،عین همونارو توی کارشناسی بخونیم؟؟؟؟
دانشجو ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۸
اگر جای مسئولین بودم با وژدان کاری خیلی زیاد به مشکلات و درخواست های دانشجوها رسیدگی میکردم،که نکنه یک وقت خدایی نکرده مورد نفرین یک نفر، فقط یک نفر از دانشجوها قرار می‌گرفتم. یکبار خودم با گوش های خودم این جمله رو از یک دانشجو شنیدم که گفت "ان‌شاءالله تمام این حقوقی که می‌گیرید خرج دوا و دکترتون بشه"؛ خب اخه منی که مسئول هستم چرا نباید کارمو همونطوری که باید باشه انجام بدم؟ واقعا برای مسئولین انقدر سخته که فقط به وظیفه ای که دارن عمل کنند؟ دانشجو پول میده، پولی که با زحمت پدرمادرشون یا حتی خودشون به دست اومده. چرا نباید دانشگاه اونی باشه که نیست؟ تمیز کردن دستشویی ها برای یک مسئول انقدر سخته؟؟؟ یک دانشگاه نباید یک سیستم سرمایشی و گرمایشی داشته باشه؟؟؟ چرا سیستم ها دچار مشکل هستن که دانشجو نتونه چیزی یاد بگیره؟؟؟ مگه میشه یک دانشجوی کامپیوتر توی ۶ ترم فقط ۴،۵بار از سیستم ها استفاده کنه؟؟؟ واقعا ما چنین مهندس‌هایی قراره تحویل جامعه بدیم؟؟؟ دانشگاه باید انقدری امکانات داشته باشه که دانشجو در رفاه کامل بتونه درس اخذ بکنه و اون درسو پاس کنه و مدرکشو بگیره؛ همه ماها فقط اومدیم که یک چیزی یاد بگیریم و این فقط و فقط با کمک مسئولین دانشگاه و اساتید و همینطور دانشجو انجام میشه. من مطمعنم که اگر فقط یک ذره مسئولین و تمام دستاندرکاران دانشگاه کمک کنند واقعا این موضوع شکل میگیره. یک مسئول حداقل برای اینکه اسم و اعتبار خودش و اون مجموعه‌اش زیر سوال نره نبایدکارهای لازم رو انجام بده؟ "یکی از دانشجوهای واحد صفاییه"
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۱
فربدمهدی ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۱
اولین اقدامی که انجام می دادم ممنوعیت استعمال سیگار جلوی درب ورودی دانشگاه بود چون وجه خیلی زشت و بدی از دانشجو رابه نمایش می گذاره و برای دانشگاه هم اصلا صورت خوشی ندارد. متاسفانه امروز(1396/12/08)شاهد استعمال سیگار خانمی روی نیمکت های جلوی درب ورودی بودم که صحنه جالبی نبود. دومین اقدامم مربوط به بازسازی فضای سلف سرویس دانشگاه بود و تغییرات درقیمت و کیفیت و ارائه خدمات سلف و ایجاد محیطی بسیار گرم و دلنشین و ترکیب سلف آقایان وبانوان. سومین اقدام تادیه چندین نیمکت در فضای داخلی و خارجی دانشگده ها بود. همینطور آبخوری هایی که مجهز به لیوان یکبار مصرف باشند تا دانشجویان بادست مجبور به نوشیدن آب نشوند و همچنین وای فای رایگان درهر دانشکده در دسترس عموم دانشجویان. چهارمین اقدام اینکه کتابخانه ی مرکزی با وسعت زیاد احداث می کردم با کامپیوترهای مجهز و اینترنت رایگان. پنجمین اقدام اینکه از سلامت روانی کلیه پرسنل از نگهبان درب ورودی تا اساتید اطمینان حاصل می کردم و کلیه کارکنان را مجبور به گذراندن کلاسهای آموزش مهارت های اجتماعی اعم از رفتار با ارباب رجوع و دانشجو و ایجاد احترام متقابل و... می کردم. ششم ....
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰
Setareh ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰
۵۰ تومن میدادم یه تهویه نصب میکردم تو اون سرویس بهداشتیه کوفتیه دانشگاه فنی قسمت خواهران که وقتی از کنار درش رد میشم حتی از بوی گند عق نزنم! اخه این انصافه خدایی؟؟ شما فقط دنبال پول گرفتنید؟؟؟؟ اون از وضع غذا ها که مفت نمیارزه و قیمت نجومی داره!! این از وضع کثافت باره سرویس بهداشتیا که هر دانشکده رو رفتم همین بوده، اون از وضع کلاس های عملی کامپوتر که هیچ وقت سیستم ها درست و حسابی وصل نیست و برنامه نداره که استفاده کنیم، از کجا بگم اخه، کی رسیدگی میکنه
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۹
السا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۳
تهویه سرویس بهداشتی فنی رو بیشتر میکردم
فاطمه ام ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۲
برای دانشگاه زمین چمن و پیست دو میدانی و استخر میزدم،استخری ک بچه های تربیت بدنی رو میفرستن خیلی بد و ابش کثیف.توپ بدمینتون و تنیس میخرم.نمازخونه رو زودتر باز میکنم.برای سالن ورزشی سیستم گرمایشی و سرمایشی میزارم.نظافت سالنا.غذاهای سلفو رسیدگی میکنم.ی ساختمون مخصوص بچه های تربیت بدنی تاسیس میکنم ک انقد اواره نباشن از این دانشکده ب اون دانشکده.کتابخونه میزنم ک دانشجوها کتابایی ک ترم قبل استفاده کردن ب دردشون نمیخوره اهدا کنن ک انقد برا کتاب هزینه نشه چون خیلی گرونه.یه خوابگاه تو‌دانشگاه میزنم.و اینک ما دانشجوهای تربیت بدنی ۸تا عملیا رو تو هنرستان با کیفیت بالاتر بجای یک ترم یکسال تمام کار کردیم چرا باید دوباره کار کنیم این رشته ها رو ای کاش برای دانشجوهایی ک از رشته های دیگ اومدن اجبار کنید نه ما.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۸
زهرا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۲
اول اینکه کار مدیر گروها یک مقدار کنترل بشه مثلا مدیر گروه چرا باید یک درس رو به اسم یک استاد به دروغ ایجاد کنه برای اینکه بچه ها اون درسو بردارند و بعد از تشکیل ببینند اسم استاد صرفا فقط برای خالی شدن ظرفیت اون درس در اون روز و ساعت بوده و استاد دیگه ای رو ببینن.خب اگر میخاستن با همون استادی که بعدش شما عوض میکنین درس برمیداشتن این اصلا درست نیست. و دوم اینکه به نظرم مسئولین محترم یک بازدید از سلف دانشگاه به عمل بیارن.وضعیت قیمیت و کیفیت غذاها فاجعست . چیزی که اراعه میشه بعنوان غذا اصلا ارزش قیمتی که روش هست رو نداره.خواهشا رسیدگی کنین واقعا در شان دانشگاهی به این خوبی نیست.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۷
محمد ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۲
من اگر جای مسئولین دانشگاه بودم دانشگاه صفاییه رو تعطیل می کردم و همه رشته ها رو در محل اصلی دانشگاه قرار می دادم
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۷
ف ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۹
من یه سرویسی به نقاط مختلف شهر مثلا تا میدان ازادی میگذاشتم که اینقدر رفت و امد واسه کسانی که وسیله ندارن اینقدر سخت نباشه،چون واسه یه راهه۲۰دیقه ای با مترو۲ساعت۳۰دیقه تو راهم
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۶
عرفان ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۸
با عرض درود و وقت بخیر به نظر بنده مشکل اصلی یک دانشجو بی ارزش بودن مدرک و نبود شغل مناسب با توجه به مدرک(که پشت این مدرک سالیان سال زحمت و هزینه های هنگفتی نهفته)است. به تعبیر دیگر دانشجو بعد از فارغ التحصیلی سر شغل مربوط به مدرک دانشگاهی،مشغول به کار شود، که بنظرم دست اندر کارانی فراتر از مسئولین محترم دانشگاه میطلبد ولی قطعا مسئولین دانشگاه میتوانند تا حدودی این مهم را تحقق ببخشند. به امید روزی که دانشجویان بجز درس هیچ دغدغه ی دیگری نداشته باشند با تشکر از مدیریت محترم دانشگاه که وقت خود را در اختیار قشر مظلوم دانشجو قرار میدهند.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۶
mehrabani ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۲
از مسئولین زیربط خواهشمندم تا از رفتارهای غلط گردانندگان کانال فدک و مدیران گروه های درسی دانشگاه جلوگیری بعمل آورند تا عده ای افراد از بستر ها و ظرفیت های دانشگاه برای فعالیت های شخصی خود استفاده نکنند و هرگونه اعتراض را دیکتاتورانه خاموش نکنند. در بخش دوم خواهشمندم که نسبت به کیفیت غذاهای سلف تجدید نظر نمایند.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۵
n ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۱
اگر جای مسئولین دانشگاه بودم به کارمندان و مدیران طرز صحیح برخورد کردن با دانشجو هارو یاد میدادم دور از شان محیط اموزشی که بخوان به این حالت رفتار کنن فضای سلف رو بیشتر میکردم خیلی کوچیکه تهویه کافی نداره انتشارات خالی از منابعی که استادا میگن کتاب ها چاپ قدیمی بخاطر کمبود فضا همیشه شلوغه برای همه رشته ها و مقاطع همایش یا جلسه هایی میذاشتم که از اینده شغلی و بازار کار و تحوه کاریابی....اطلاع رسانی میکردم
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۵
علیرضا ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۶
اگه جای مدیران بودم به فکر دانشجو بودم نه به فکر جیب خودم یه سلف درست حسابی نداریم یه غذا درست حسابی دانشجو نداره یه مرغ ۱۵ تیکه میکنن یکی براش مرغ نداره یکی استخوان برا خودم پیش اومده که میگم اگه جلو خود مدیران بزارن این غذا میخورن والا اگه بخورن فک کنید ماهم بچه های خودتونیم این غذا جلو بچه های خودتون میزارید .هر ترم مشکل انتخاب واحد داریم یا سایت دیر باز میشه یا هنگه سرور بیشتر نمیزارید انتخاب که میکنیم یک هفته بعد استادای که انتخاب کردیم عوض میشه یا اون استاد نزارید یا اگه میزارید همون استاد باشه نه اینکه ۵ بار عوض بشه یه سه هفته کلاس نداشته باشیم ندونیم استاد کیه این مورد به مدیر گروه بگید .۴ تا کلاس های اموزشی جزو درسا بزارید که به کارمون بیاد نکه ۳۰ تا درس معارف عمومی داشته باشیم یک درس کاربردی که به بازار که ربط داشتته باشه نداریم .بعد اینکه یه سرویس بهداشتی درست نداریم یکی خراب یکی داغون اخه چرا انقد در حق دانشجو ظلم میشه این همه پول ترم بده بعد اوضاع دانشجو اینطوری باشه خواهشمندم از اقایان مدیر رسیدگی کنید سرسری از این حرفای دانشجو رد نشید اگه به فکر خودتونید که نمیخواد رسیدگی کنید ولی اگه دانشجو براتون مهم خداوکیلی رسیدگی کنید
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۴
جواد ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۹
با سلام. لطفا سیستم های دانشکده آی تی را به روز کنید تا دانشجوها با نرم افزارهای به روز کارکنند نه اکسل ۱۵ سال پیش که روی سیستم ها نصبه و از هر کلاس سه چهارتا سیستمش از کار افتادس. و لطفا لطفا لطفا به جای اینهمه واحد بیهوده چند واحد بیشتر عملی مانند درسهای کار با نرم افزار جایگزین کنید.باتشکر
Shaghayegh ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۹
تنها نظر من:کیفیت علمی را مثل دانشگاه های دولتی بالا میبردم
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲
محمدحسین ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۲
سلام علیکم باتوجه اینکه خیلی از از دانشجویان ساکن محلات پاسگاه،ولیعصر،فلاح ،یافت آباد،آزادی،عبدل آباد و ... هستند توصیه میشود مکاتبات لازم به منظور راه اندازی خط اتوبوس یا ون دانشگاه به آزادی انجام شوو
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲
محمد ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۴۰
لطف کنید میز و صندلی های سلف رو تعویض کنید.خیلی چرک شده آدم از غذا خوردن منصرف میشه من خودم از ریاست محترم دعوت میکنم یکبار در سلف غذا میل کنند تا ببینند غذا خوردن در چنین جایی چه حسی داره
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲
فرنازرسول زاده ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۴۹
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم دانشگاه یادگارامام واحدشهرری با توجه به حق اظهار نظری که به ما دانشجویان داده اند میتوانم بگوییم اگر امکان داره دانشجوهای انصرافی دانشگاه(صفاییه) را که جلوی درب دانشگاه موجب شلوغی و بی امنیتی و مزاحمت برای ما دانشجوهای دختر باشد. اگر امکان داشته باشد ظرفیتها را افزایش دهید دانشجوها برای انتخاب واحد خیلی اذیت میشوند لطفا رسیدگی شود با تشکر از ریاست محترم
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۱
احمدی ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۷
با سلام لطفا قبل از گرفتن دانشجویان بیشتر فکری به حال سلف دانشگاه ونماز خونه باشید، سلف خواهران را بجای اینک بزرگتر کنید کوچکتر کردید اصلا جوابگو این همه دانشجو نیست.افزایش دانشجو نباید باعث تیغه کشیدن وسط کلاس ها باشد نصف کلاسا پنجره ندارند، سیستم تهویه هوا ندارند، کلاس کوچک با تعداد صندلی بالا که بین صندلی پشتی و جلویی فاصله ای برای نشستن نیست، اگر من مسئول بودم با شهریه ایی که از دانشجوها میگرفتم بهشون خدمات اولیه که حق اولیه هر دانشجویی هست را بجا می آوردم.
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۱
Nz ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۵۶
اگر بنده بجای مسوولین دانشکده ها و دانشگاه بودم نظارت دقیق تری بر عملکرد مدیران گروه داشتم .متاسفانه این عزیزان در برخی از دانشکده ها هیچ گونه تعهدی در قبال وظایف خود ندارند . واحد های مرتبط هر ترم به موقع ارایه نمی شود. ظرفیت ها بسیار کمتر از نیاز تعریف می شوند . پاسخگویی و راهنمایی که بهیچ وجه وجود ندارد . برای دانشجویان کاردانی ها بصورت خیلی زیاد دروسی اضافه شده و همچنین مدیران گروه روابط بهتری با دانشجویان داشتند نه اینکه بگویند به ما مربوط نیست که شما نتوانستی انتخاب واحد کنید و دانشگاه را مجهز به سروری بود که میتوانستند به شبکه اینترنتی دانشگاه دسترسی پیدا کنند و متشکریم از سایتی که ساخته اید برای دانشجویان تا بتوانند حرف هایشان راه بدون سانسور بزنند و همچنین جناب اقای قاضی مغربی به امید موفقیت های بیشتر در دانشگاه
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۰
مهدی مرادی ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۱:۱۹
متاسفانه درصد زیادی از قسمت‌های اداری که میبایست پاسخگوی دانشجویان و ارباب‌رجوع باشند و کاره درست و مفید انجام بدهند٬ به‌شدت کمکار٬ ناکارآمد٬ نابلد و بدتر از همه بداخلاق و رفتار هستند و شٱن‌وشخصیت افراد را رعایت نکرده و درقبال کاری که وظیفه‌شان هست و انجام میدهند و اغلب اشتباه نیز انجام میدهند ب‌شدت منت‌ میگذارند.خودم به‌شخصه هفته‌های زیادی بدلیل کمکاری و ناکارآمدی مسئولی زمان را برای انجام فارغ‌التحصیلی و ثبتنام ترم‌جدید درمقطع جدید از دست دادم و هم مالی و هم زمانی خیییلی زیاد متضرر شدم. که این نوعی توهین به شعور و شخصیت ما دانشجویان است. لطفا رسیدگی شود.ممنون
مهدی ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۷
با سلام تو محیط دانشگاه انتن خیلی ضعیفه تو روزای انتخاب واحد مخصوصا حذف و اضافه اشک ادمو در میاره
رعنا ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲
با سلام اگر جای مسئولین بودم قطقا مدیر گروه های خوب و خوش اخلاق برای دانشجوها انتخاب میکردم مخصوصا برای رشته ی حساب داری که با توجه به تعداد زیاد دانشجویان حسابداری در هنگام انتخاب واحد، با صبر و شکیبایی بیشتری پاسخ به دانشجویان بدهند و هم چنین با بیشترین حد ممکن به دانشجویان امکان همکاری بیشتری میدادم با سپاس
کامران ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۷
چندتا کارشناس به عنوان ناظر میفرستادم تا به کار گروه های آموزشی کارشناسی ارشد و روند انجام کار نظارت کنه و نظر دانشجوها رو هم بپرسه. اینجا به هیچ وجه برای وقت و سرمایه دانشجو ارزش قائل نیستن و شما هرچه تلاش کنی و ممتاز هم باشی باز هم هیچ راهنمایی نیست و همه تلاش اینه که پنج ترمه بشی. تمام دانشگاه های تهران برنامه ریزی دارن تا پایان نامه طبق روال انجام بشه و دو تا شوری قبل از سال برگزار میشه ولی اینجا کوچکترین کمکی نمیکنن و به راحتی برگزاری شوری رو لغو میکنن
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۹
الف ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۳
با آرزوی توفیق و سلامتی برای مسوولین گرامی اگر جای مسوولین بودم به اساتید حق تدریس که بار زیادی از دانشگاه را برمیدارند و بی هیچ چشمداشتی خدمت میکنند و هیچ چیزی جز حق تدریس ناچیز بعد چندین ماه دریافت نمیکنند حداقل یک عیدی ناچیز در نطر میگرفتم. اکثر اساتید حق تدریس هیجا هیت علمی نیستنند و میدانند که ممکن است حتی ترم بعد کلاسی نداشته باشند اما با جان و دل به دانشگاه و دانشجویانشان خدمت میکنند .
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۳
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۵
بنده از اساتید هستم وباتوجه به اینکه رسالت هر استاد علاوه بر تدریس آموزش اخلاق هم می باشد،خواهش میکنم به اساتید وهمکاران جزوات ویااصول اخلاق کاری آموزش داده شود و روحیه امید و انگیزش و اخلاق حرفه ایی نیز به آنان آموزش یااطلاع رسانی شود تا آن را به دانشجو یان انتقال دهندو به این باور برسند که دانشجویان گوهر وجودی ارجمندی هستند که بایستی علاوه بر تخصص و مهارت بایستی اخلاق هم بیاموزند .
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۷

با تشکر

d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۱
باتشکر از مدیریت جناب قاضی مغربی و فرصت شغلی که برای دانشجویان فراهم کردندپیشنهاد میکنم درراستای کاربردی کردن پایان نامه ها ،طرح های پژوهشی سازمان ها و ادارات مختلف به ویژه درراستا حمل ونقل و ترافیک و ارتباطات طرح های ادارت مرتبط ،مترو و...از این مراکز دریافت ودراختیار اساتید گروه ها در رشته های مدیریت و وحسابداری وفنی و مهندسی قرارگیرد تا هم پایان نامه ها کاربردی باشد و هم درآمدزایی برای دانشگاه باشد
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۶
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۶
باتشکر از شما،لطفا درجهت ایجادمجله علمی پژوهشی علمی ترویجی به اساتید یاری رسانید بسیاری از پایان نامه ها به ویژه درگروه مدیریت قابلیت چاپ علمی پژوهشی رادارند اما زمان و محلچاپ به دلیل روند طولانی کار دانشجویان را منصرف می کند.باسپاس
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۰
با توجه به نزدیکی واحد به شهرک های صنعتی مثل شمس آباد،چهاردنگه و... موقعیت‌های مناسبی جهت قراداد و همکاری با این شهرک ها جهت حوزه صنعت،مدیذیت،حسابداری درحوزه کارآموزی دانشجویی و فعالیتهای علمی اساتید فراهم شود،باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۱
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۹
اینترنت و وای فای جز ضروریات هر دانشگاه است حتی سیستم آنتن دهی نیز بسیار نامناسب است لطفا رسیدگی شود باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۱
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۳
جهت انگیزه بخشی معنوی و اخلاقی با نظرسنجی‌ از دانشجویان،اساتید برتر را درهرسال معرفی نمایید واقعا اساتیدنیازمند تشویق معنوی هستند باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰
d ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۲
بوفه جلو در دانشگاه به راحتی سیگار می فروشد لطفا به وضعیت سیگار کشیدن جلو دراصلی رسیدگی شود دانشگاه می تواند زمین بایر اطراف دانشگاه بخصوص زمین کنار مقبره شهدای عزیز گمنام مان را تبدیل به یک زمین فوتبال ساده کند تا هم دانشجویان در آنجا ورزش کنند و هم بااین بهانه حداقل این مقبره های گرامی کمی بیشتر توسط دانشجویان دیده شوند .با سپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰
نقد منصفانه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۴
سلام می‌بینید آقای رئیس؟ همه این نظرها نشان می‎دهند که این به اصطلاح دانشگاه خیلی نیاز به رسیدگی دارد. اساسا دانشگاه نهادی است که نیاز به رسیدگی و خرج کردن دارد تا نتیجه آموزشی مفید باشد. حال اگر با اینهمه مشکل بخواهید وارد مسائل دیگر پژوهشی و صنعتی هم شوید دیگر هیچ. ای بزرگوار شما به واجبات رسیدگی کنید، مستحبات پیشکش. هر مسئول بلندپایه دیگری هم اگر چنین مطالبه و ادعایی داشته باشد در اشتباه است، زیرا وظیفه اصلی نهاد دانشگاه، آموزش صحیح است. باقی کارها وظیفه نهادهای مطالعه گر و پژوهشکده هاست.شما چگونه بدون تاسیس پژوهشکده و بدون در نظر گرفتن ردیف بودجه و نیروی انسانی و غیره وارد حوزه های غیر آموزشی می‎شوید؟ ای بزرگوار دانشگاه شما در کار اصلی خودش مانده است، چگونه کارهای جدید را می‎تواند انجام دهد؟ شما خودتان برق خوانده‎اید، آمپر که بالا رود فیوز می‎ترکد و همین آموزش نیم‎بند هم به فنا خواهد رفت. نکنید این طور...
d ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۷
باتشکر از نظر سنجی ریاست محترم واحد وسپاس که تمام نظرات وایده ها مطالعه میشود، همچنین سپاس بابت ایجاد فضای استخدامی برای دانشجویان،درمورد بخش ارتباط با صنعت ودرس کارآموزی لطفا زمینه ای فراهم شود تا دانشجویان در بخش ها ،صنایع ،بازار کار،کارخانه جات و شرکتها معرفی و مشغول شوند،درس کارآموزی سالها است که مهجور مانده و ما اساتید شاهد هستیم که دانشجویان علاقمند ومستعد متاسفانه به دلیل عدم سابقه کاری فقط درمدت کارآموزی درجایی مشغول هستند و نمی توانند به صورت کامل در آن شغل کارورز جذب شوند در حالیکه هدف این درس کسب تجربه و مکانیابی شغلی است بخصوص در رشته حسابداری،که زمینه شغلی بسیارزیاداست،درصورت امکان دانشگاه شرایطی فراهم کند تا دانشجویان درهرشغل مناسبی جایابی توسط اساتید راهنمایی شوند این کار در میان مدت میتواند برای دانشگاه برند سازی منابع انسانی کرده و همچنین محل درآمدی برای دانشگاه به عنوان رابط کاری باشد.باسپاس
d ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۵
ازاساتید رشته مدیریت هستم،دانشجویان تمام گرایشهای این رشته بازار کار مناسبی دارند اما به دلیل سابقه اندک توان مکانیابی اندکی برای شغل دارند ایجاد درس کارآموزی و ارتباط این دانشجویان باابخش ارتباط باصنعت و معرفی آنان به مشاغل ضروری به نظر می رسد ،دراین مورد واضافه کردن درس کارآموزی به مقطع کارشناسی این رشته پیشنهاد می گردد،زیرا دانشجویان هررشته ایی به ویژه درحوزه حسابداری،مدیریت وفنی که زمینه شغلی مناسبی دارند،هرچه ددر بازار کارازیک دانشگاه بیشتر باشند این امر در طولانی مدت موجب جذب دانشجو یان بیشتر برای واحد و همچنین موجب ساخت برند منابع انسانی از واحد در مجموع بازارهای کاری خواهد بود و موجب جذب سرمایه در راستای جذب نیروی کار ماهر از این واحد می گردد.باسپاس
پاسخ مدیر سایت ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۵
d ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۹
لطفا تخته های کلاس ها را همانند دانشگاه علوم و تحقیقات ودانشگاه تهران یکبار برای همیشه به صورت شیشه ایی تبدیل کنید تا هرچند ترم یکبار هزینه صرف تعویض وایت برد های بی کیفیت نشود
پاسخ مدیر سایت ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۹
اكبر ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۵۵
سلام سعی می کردم این صندلی های سفت فلزی که پشتی هم نداره تا دانشجو بتونه در ۳ساعت کلاس عملی تکیه بده رو از تمامی کلاس ها خصوصا دانشکده هنر ومعماری جمع کنم سعی می کردم در سلف چند دستگاه گرم کن غذا بزارم تا دانشجوهارمجبور نباشند همیشه از فست فود های داخل سلف استفاده کنند ودر آخر مطلبی رو که باید اول میگفتم اینکه سعی می کردم شهدای مطلوم وغریب دفاع مقدس رو که زر دانشگاه ما مدفون هستند حداقل به نصب یک تابلوی راهنما از مظلومیت و غربت دربیارم که حداقل دانسجوهاربدونند داخل دانشگاه ارمگاه شهدایی هم وجود داره و .... مطلب بعدی اینکه همیشه شنیدن حرف ها مهم نیست مهم تر ازشنیدن وگوش دادن به حرف ها عمل کردن به انتقاد های درست و به جاهست
علی ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۶
سلام.اگر جای رییس دانشگاه بودم یک نظارت و بازرسی غیر محسوس از عملکرد کارمندان در برخورد با اساتید وحتی در برخورد با دانشجویان انجام میدادم.متاسفانه دیده می شود که برخی از کارمندان محترم علاوه براینکه برخورد مناسبی با اساتید ندارند، وظایفشان را به موقع و به درستی انجام نمیدهند و وقتی هم که برای پیگیری کارمون بهشون مراجعه میکنیم ناراحت میشوند.
حسن ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۵
باسلام.اگر جای رییس دانشگاه بودم کیفیت سیستم اطلاع رسانی در مورد تشکیل کارگاههای آموزشی و کلاسهای ضمن خدمت و تسهیلات مالی نظیر وام و.... که اغلب اساتید از آن بی خبرند ولی مایل به شرکت در کلاسها و استفاده از تسهیلات هستند را به گونه می کردم که همه اساتید مطلع شوند
پاسخ مدیر سایت ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۱

با سلام  لطفا راحل بدهید

خود ضمن خدمت سایت وکانال دارد 

 

علی ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۴
با سلام .من اگر جای رییس محترم واحد بودم اجازه تمیدادم معاوتین و مدیرانی که خودم انتصاب کردم در بین هر صحبتی اسم رییس واحد را خرج کنند که مثلن من بسیار با رییس در ارتباطم و به نحوی که مدیر انتصابی شما در جایگاه حساس و پرمراجعه دانشحویی روزانه حتی نیم ساعت درب دفترش را باز نمیگدارد و حتی قفل میکند که مبادا مجبور شود وظیفه اصلی خود را که پاسخگویی به دانشجو است انجام دهد و بقیه بگویند نمیشود حرفی زد ایشان به رییس واحد وصل است.مطمئنن شما اطلاعی ندارید .. نگدارید اینقدر پشتشان به شما گرم باشد . این دقیقن مخالف اندیشه های حضرت امیر در نهج البلاغه است.
پاسخ مدیر سایت ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۴
دانشجو ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۰
اگر جای مسئول دانشگاه بودم استاد جواهریان رو مدیر میکردم
حدادی ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۳
خواهشمند است نسبت به برقراری سرویس برای میدان آزادی اقدام فرمایید
م ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۱
سلام وعرض احترام.ازاساتیدمعارف هستم.ازاینکه امکان طرح مشکلات رافراهم کردیدسپاسگزارم. درپایان هرترم ازسوی گروه برگه های ارزیابی بین دانشجویان توزیع میشود.یکی ازمواردآن،میزان استفاده استادازوسایل کمک آموزشی است.این درحالیست که اکثرویدئوپروژکتورهای دانشکده مدیریت وحداقل کلاس فعلی ماقابل استفاده نیستند.ارائه درس باکمک پاورپوینت ونمایش فیلم و...برای کلاس بسیارمفید.خواهشمندم رسیدگی فرمایید
محمد ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۱
اگرجای مسئولین دانشگاه بودم به کارمندان رفا نمیدادم رفاازانهانمی گرفتن(مانندسرویسها)
مجید ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۱
با سلام بنده اگر جای شما بودم نسبت به ایجاد محیطی پویا و علمی در دانشگاهی که فقط محلی برای وقت گذرانی و پاس کردن واحد شده میکردم. واقعا واحد یادگار امام فاقد پویائی از لحاظ علمی هست جایی که تنها مسئله پاس کردن واحد هست . عدم ارتباط با صنعت و پایان نامه های بی تاثیر و اساتیدی که واقعا اکثر آنها به علت کثرت دانشجویان مخصوصا در دوره کارشناسی ارشد فاقد توان و بی انگیزه هستند و اطلاعات علمی برخی از بزرگواران به دوران دانشجوییشان برمیگردد. این واحد دانشگاهی را به محلی جهت جمع آوری شهریه تبدیل کرده و واحدی با اینهمه پتانسیل را به محلی جهت کسب مدرک تبدیل کرده. عدم توجه به کارآفرینی و عدم توجه و اطلاع رسانی در دانشکده ها و اساتیدی که دانشجویان را مجبور به تهیه پاورپوینت کرده و حتی یک کلمه به دانشجویان خود آموزش نمی دهند واقعا چه بازدهی باید داشته باشد؟ در نهایت تشکر به خاطر توجه به نظرات دانشجویان