اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید(۱۳۹۷)؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷ کد خبر : ۴۶۹۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۹۳۰

 

 اگر جای مسئولین دانشگاه بودید  چه می کردید؟

 

هدف واقعاً اصلاح است و نقطه نظرات شما عزیزان برای هیات رئیسه بسیار ارزشمند است  لطفا واقع بینانه با در نظر گرفتن محدودیت های دانشگاه  اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید؟

مشاهده نظرات سال 1396


۲۹ رای

نظر شما :

١ دانشجو ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۳
دانشجویان مشمول به خدمت را اذیت نمیکردیم همش شمااا مشمول هستید مشمول هستید همش فکر اون سمته خیلی سخت میشه برا دانشجو . با استرس نمیشه درس خوند یا نذارید بیان یا اگه هم میان خواهشا اذیت نکنید
قاسم اسعدی کردشولی ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰
هر پیشرفتی در گرو وجود بستر سالم است. بستر سالم در گرو دموکراسی است. اگر جای مسئولین بودم با برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس دانشکده و نهادینه کردن آن٬ قدم اول سالم سازی را برمی داشتم. این انتخاب می تواند باعث بهبود عملکرد رئیس انتخاب شده٬ کاهش پارتی بازی و رانت خواری٬ کاهش چالشهای گروه ها و جلوگیری از ظلم بعضی از استادان بر گروهی دیگر٬ پاسخگویی رئیس منتخب به استادان٬ ایجاد انگیزه در استادان شود.
دانشجو ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰
فقط و فقط و فقط یکم روی نوع رفتار و کار راه انداختن دانشجو تغییر ایجاد کنید واقعا مثل یک زندانی برخورد نکنن
دانشجو ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۴
من دانشجوی رشته مهندسی تکنولژی اتومبیل هستم.خیلی کوتاه میگویم کارگاه های رشته های فنی به خصوص رشته مدنظر میتوان گفت که اصلا تجهیز نیستند.یعنی ما هزینه کارگاه را میدهیم اما تدریس به صورت تئوری انجام میشود و هیج کاری به صورت عملی انجام نمیشود.من اگر جای مسولین بودم مانع این حق الناس ها میشدم. (حق الناس مانع استجابت دعاست.)
پاسخ مدیر سایت ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰
سمیه مصطفی ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۹
به نام خدا به عنوان یه انتقاد به مسئولینی که این متن رو می خونن می گم که برنامه ریزی این واحد دانشگاهی به شدت ضعیفه . من اگه به جای مسئولین بودم اصلا شعار نمی دادم و تو متن دانشگاه حضور داشتم . حداقل ماهی یک بار با دانشجو رو در رو صحبت می کردم و از مشکلاتش سوال می کردم . من ورودی 95 در مقطع ارشد هستم و این ترم به امید خدا فارغ التحصیل می شم. متاسفم که انتخاب اولم این دانشگاه بود . چون برنامه ریزی در حد زیر صفر است . به نظرم تنها چیزی که تو این دانشگاه مهمه پول دانشجو و تنها چیزی که مهم نیست خود دانشجوست . اگه واقعا مسئولین دانشگاه به فکر دانشجویان بودن اینهمه بی برنامه گیری وجود نداشت . ضعف مدیریت در همه جای دانشگاه کاملا مشهوده ، از برنامه ریزی کلاسها گرفته تا بهداشت سلف ودستشویی و محوطه . زمان در گذره و خداروشکر که درسم تموم شد . من به بعضی از مسئولین که صدای منو شنیدن ، بارها گفتم که با رفتارهایی که تو این دو سال تو دانشگاه دیدم به عنوان یه تبلیغ منفی هرگز از این واحد به خیر و خوشی یاد نخواهم کرد و به همه همکاران و دوستانی که قصد ادامه تحصیل دارن حتما توصیه کردم و می کنم که فکر تحصیل تو این واحد رو از سرشون بیرون کنن. با دانشجو به شدت مثل .... برخورد می کنن و سن و سال و شخصیت اجتماعی و جنسیت و .. براشون مهم نیست . دانشگاهی که مسئولینش در متن دانشگاه حضور نداشته باشن حتما یه روزی شکست می خوره .
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۸

با سلام واحترام خدمت دانشجوی عزیز امیدوارم  کم کار هارا فراموش کنید وخاطره خوبی  از دانشگاه داشته باشید مدیریت جدید(حدود 6 ماه) سعی در برطرف کردن مشکلات  را دارد 

اگر مشکل خواصی هست  حضوری در خدمت هستیم وپیگیری خواهیم کرد

با آرزوی موفقیت وسلامتی

دانشجو ارشد فنی ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۲
با سلام اول از همه اینکه الآن که من درسم تقریبا تموم شده و فقط دفاع از پایان نامه‌ام مونده تو کل این زمان تحصیلم از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه هیچگونه استفاده‌ای نکردم نه تنها من بلکه کل هم ورودی‌های خودم که میشناسم حتی اساتید ما هم همین طور هستند و حتی پیگیری این مورد رو هم با تجربه خودشون وقت تلف کردن میدونن که این واقعا ضعف پژوهش و ارتباط با صنعت رو میرسونه تو واحدی که من کارشناسیم رو گرفتم (دانشگاه آزاد شهرستان) حتی کارگاه‌ها با شهرک صنعتی اونجا ارتباط داشتن و براشون خدمات و قطعات فنی و مهندسی تولید و ارائه می‌دادن و این طور هم نبود که فقط از طرف دانشجو پیگیری بشه مسئولین دانشگاه برگذاری همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف قابلیت‌های خودشون و دانشگاه رو ارائه می‌کردن و اساتید اصلی اونجا (به غیر از حق التدریس‌هاشون) همگی صنعتی بودن و کار مرتبط داشتن مورد بعدی ضعف کادر اداری و حتی آموزشی دانشگاه هستش که وقتی مثلا یک سوال آموزشی (قوانین) رو حتی از مدیر گروه می‌پرسی یا میگه نمیدونم یا جواب‌هایی که از جاهای مختلف میشنویم متناقضه و تفاوت داره و دانشگاه هم اطلاع رسانی خوبی در این مورد نداره حتی قوانین آموزشی دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف هم تو مقاطع یکسان با هم فرق میکنه که گویا به خاطر سلیقه مدیر گروه یا رئیس دانشکده هستش در مورد کارمندان هم مشکل دیگه‌ای که وجود داره نظمشون و رعایت ادب هست اگر ساعت نماز و نهار بطور مثال ۱۲ الی ۱ هست بعضی کارمندا شاید تا ساعت ۲ هم سر کارشون حاضر نباشن که به خاطر زنجیره‌ای بودن روند اداری (که خودش از مشکلاته) کار دانشجو ناقص می‌مونه در مورد خروج از کشور هم من می‌خواستم برای اولین بار در عمرم در ایام اربعین امام حسین (ع) از کشور خارج بشم برای زیارت که وقتی داشتم مراحلش رو طی میکردم خیلی راحت بهم گفتن که درسته که اول ترمه ولی باید کل بدهی این ترمت رو تسویه کنی و هزینه انصراف رو هم چک بدی شاید رفتی سفر اونجا مردی و برنگشتی! با خنده گفتم یعنی اگر همین فردا بمیرم میخواید هزینه ترم و انصراف رو از اونها بگیرید!؟ خب اگر تسویه نکنم که نمیتونم امتحان بدم و دفاع کنم و فارغ بشم یک با هم وام گرفتم مبلغ ۸۰۰ هزار تومن با چهار قسط ۲۰۰ هزار تومانی ترم بعد گفتن باید دو عدد چک بدم (دفعه قبلی سفته) داده بودم که چون چک نداشتم نتونستم وام بگیرم ولی بعدا فهمیدم گویا مسئول مالی یا حسابداری عوض شده بوده و ایشون اعمال سلیقه کردن و وسیقه رو چک تفسیر به رای کردن و خیلی‌ها رو به درد سر انداختن. توجه کنید نمیگم مبلغ ۸۰۰۰۰۰ برای ارسد ۵۰۰۰۰۰ برای کارشناسی و ۲۰۰۰۰۰ برای کاردانی مبلغ کمی هست که شما بگین قانونه و برای تمام واحد‌ها یکسانه و کاری نمیتونیم بکنیم بلکه میگم تو مسائل اینچنینی مثل سفر اربعین می‌تونید تسهیل کنید و با تفسیر به رای مسیر رو سخت‌تر نکنید و با احترام بیشتری برخورد کنید با آرزوی موفقیت برای شما و دانشجویان محترم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۳
دانشجو ارشد فنی ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۴
با سلام مجدد موردی که قبلا فراموش کردم بگم لطفا در ایام امتحانات دانشگاه رو به حالت تعطیل درنیارید توضیح اینکه مثلا بنده برای انجام کارهای اداری پایان نامه که دو هفته بیستر فرصت براش باقی نمونده به دانشکده مراجعه میکنم دم درب دانشکده من رو حراست راه نمیده و میگه امتحان در حال برگذاری هستش و همه مشغولن به موبایل استاد راهنما یا مشاور که تماس میگیرم میگن من تو دفترم منتظرم بیا طبقه سوم میگم راهم نمیدن میخنده میگه دانشگاه نمیخواد هزینه کنه و مراقب از جای دیگه بیاره از برخی کادر اداری استفاده میکنه جالب اینکه مثلا اگر تو طبقه اول دفتر گواهی اشتغال به تحصیل هست و اونجا امتحانی برگذار نمیسه و مسئولش در دفتر نشسته هم دانشجویی رو راه نمیدن برای گرفتن گواهی و میگن بعد از ایام امتحانات بیادید یه نکته جالب هم اینکه ما پنجشنبه‌ها کلاس داریم بعضی کارمندها هم اون روز به صورت اضافه کاری دانشگاه هستند وقتی مثلا به اون کارمند‌ها برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل مراجعه می‌کنم انجام نمیدن و میگن دبیر خونه کسی نیست دانشجویی هم همینطور (یعنی کسی نیست برات گواهی رو امضا کنه و مهر بزنه) جواب میدم خب اونخا رو بعدا میگیرم شما فقط گواهی رو بده امتناع میکنه و میگه یک روز دیگه تو هفته مراجعه کنم! توجه داشته باشید کارمندی که وظیفش فقط صدور گواهی اشتغال به تحصیل هست و برای اون اضافه کاری میاد و انجام نمیده اگر اشتباه نکنم حقوق اون روزش حرام است لطفا دقت کنید اگر اضافه کاری در نظر می‌گیرید فقط به خاطر افزایش حقوق فردی کسی نباشه و اگر نیاز به زنجیره‌ای از مراحل هست به طور عاقلانه یا همه اون مجموعه برای اضافه کاری حاضر باشن یا به صورت از طرف حق امضا یا دسترسی به سیستم داشته باشن با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰
امیرقنبریان ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۳
حتما،،برنامه ای برای بیمه کردن دانشجوها عملی کنید لطفا،،منظور بیمه مثله تامین اجتماعی.. تا دانشجو دغدغه فکری نداشته باشه..
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۳

دانشجو بیمه دارد

دانشجو معماري ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۶
۱.سلف دانشگاه را بزرگ تر میکردم ۲..غذای سلف را با کیفیت درست میکردم که دانشجو ها مجبور به خرید فست فود از خود دانشگاه نباشند ۳.یک فضایی برای دانشجویان تدارک میدیدم که به راحتی در زمان هایی که دانشجو نیاز به استراحت دارد در آن استراحت کند نه این که به نماز خانه برود ۴.تمام صندلی ها و میز های آتلیه ی معماری را درست میکردم ۵.کلاس های دانشکده ی معماری را نصف نمیکردم ۶.اساتید دانشگاه را کمی بررسی میکردم و اساتیدی که دانشجویان از آن ها راضی نیستن را بررسی میکردم چون دانشجو هزینه ی کمی نمیپردازه که استاد با سطح علمی پایین بهش تدریس کنه ۷.در دانشگاه مسابقات علمی که هر کسی مربوط به رشته ی خودش را برگذار میکردم که یک رقابتی بین دانشجویان برای کسب علم بیشتر به وجود بیاید ۸.به نظافت کلاس توجه میکردم ۹.در دانشگاه کار آفرینی به وجود میآوردم
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۷

با تشکر از پیشنهاد ارائه شد

دانشجوي معماري ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۶
خواهشا وقتی دانشجو نامه از دانشگاه در رابطه با تحقیق یک مطلب علمی میخواهد مجبورش نکنید شهریه رو تصفیه کند بعد نامه بدید خب الان این نشون میده اول پول دانشجو مهم هست بعد درسش و تحقیقاتش من بار ها شده به خاطره این موضوع نتونستم تحقیقات علمی رو انجام بدم اخه چرا دانشجو رو تحت فشار قرار میدین که به دنبال تحقیقات فراتر از دانشگاه نره خواهش میکنم این موضوع رو رسیدگی بکنید
خواهشگر ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷
سلام خواهشا خواهشا خواهشا کارکنانی را که چوب لای چرختان می گذارند معرفی کنید انقدر در لایه های پنهان حرف نزنید نام ببرید و ماجرای خودرا با صداقت شرح دهید.البته اگر مسئول سایت آن را حذف نکند.مثل این
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰
دانشجو ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۹
برخورد کارکنان با دانشجوها خیلی خیلی خجالت آوراست حیاط و درب ورودی دانشگاه اصلا شبیه محیط علمی فرهنگی نیست بیشتر شبیه سفره خانه است از اساتید سطح علمی بالاتر و هیات علمی ان شاالله بشود بهره ببریم امیدواریم دانشگاه برنامه و انگیزه بیشتری برای رقابت علمی و مسابقات دانشجویی ایجاد کند
پاسخ مدیر سایت ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳
علیرضا ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۰
سلام.لطفا ی‌ طرح کار دانشجویی به خصوص برای مقاطع ارشد در نظر بگیرید...ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۹

با سلام

لطفا جهت کار دانشجویی (همکار دانشجو) به امور دانشجویی واحد مراجعه فرمائید.

با تشکر

D ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۹
حتما حتما خواهش می کنیم فکری برای سیگار کشیدن دانشجویان جلو دانشگاه بکنید.واقعا فضای جلو دانشگاه بسیار زشت شده، دکه جلو در ورودی هم فقط محل فروش سیگار شده و در ایام ماه مبارک رمضان وضعیت بسیار نامطلوبی را از روزه خواری ایجاد کرده، لطفا لطفا فکری بکنید، مثل ایستگاه مترو که با نصب پارتیشن جلو آبخوری، جهت کسانی که توان روزه ندارند، در دانشگاه هم محلی برای این منظور درنظر بگیرید. (درآمد زایی هم برای دانشگاه خواهد شد) این دکه و سیگار کشیدن درطول سال و روزه خواری واقعا فضای نامطلوبی ساخته، خواهش می کنیم فکری بکنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۳
استاد ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۲
با سلام و احترام نسبت به رعایت پوشش اسلامی و مواردی که در خود آئین نامه پوشش دانشگاه آمده بیشتر اهتمام و نظارت داشتم. متاسفانه شاهد صحنه هایی از پوشش نامناسب و اختلاط پسر و دختر دانشجو هستیم که هیچ در شان یک محیط اسلامی که نه در شان یک محیط آموزشی سالم نیست.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۲
دانشجو ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۴
سلام - امیدوارم که یکی صدای ما رو به گوش صدای رییس دانشگاه برسونه - در دانشگاه واقعا فضای رقابتی وجود ندارد . وارد دانشکده علوم پایه که میشیم دقیقا انگار وارد سالن مرده ها شدیم . در دانشگاه برای بچه های پژوهشگر اصلا اینرنت و اتاق جستجوی خوبی نیست .
یکی از اساتید ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰
سلام و وقت بخیر لطفا مدیریت محترم دانشگاه نگاهی به قسمت های اداری داشته باشند که چقدر بد و توهین آمیز با اساتید و دانشجویان برخورد می کنند! مثلا قسمت امورمالی چند نفر خانم هستند که برای پاسخگویی به اساتید هستند بسیار بی ادبانه برخورد دارند ضمن اینکه اگر لاک ناخن و آرایش غلیط برای دانشجویان ممنوع هست باید برای همه باشد اما ظاهرا برای کارمندان قسمت حسابداری ممنوع نیست! لطفا کمی به وضعیت دانشگاه از این لحاظ رسیدگی فرمایید. سپاسگزارم
مرتضی ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۲
من دانشجو هستم هر روز چندین مرتبه برای درس خواندن به کتابخانه میروم . ان جا یک اسانسور است که تنها مسئولین حق رفت و امد از ان را دارند و دانشجو حق استفاده از ان را ندارد چون تنها با داشتن کارت مخصوصی میتوان از ان استفاده کرد . مجبورم پله ها را هر روز بالا و پایین بروم به سالن مطالعه که میرسم مجبورم چندین ساعت روی ان صندلی های خشک و سفت چوبی بشینم و در گرمای تابستان بدون کولر درس بخوانم . کلاس های این ترم هم تمام شد اما خبری از کولر نشد . اعتراض هم کردیم اما کارساز نبود . خواهش میکنم یکبار هم که شده یک بار هم مسئولین به صورت سر زده از کلاس ها و امکانات ساختمان ای تی و سیستم های کامپیوتر ناکار امد ان بازدید کنند . من دانشجو هستم و نیاز به اینترنت پرسرعت همیشه برای کارهای تحقیقاتی ام لازم بوده اما در این دانشگاه هرگز مکانی برای دسترسی به اینترنت نداشتم . قبلا یک سایت کامپیوتری بود که برای انجام کارهای اینترنتی ان جا میرفتم اما خیلی وقت است که ان قسمت را حذف کرده اند و بنده هیچ دسترسی به اینترنت و کامپیوتر برای انجام کارهایم را ندارم . نظارت بر سلف و بوفه خیلی ضعیف است . انگار که این دو با هم همکاری کرده اند . سلف غذای بی کیفیت می دهد کمی انطرف تر بوفه غذاهایش را به بالاترین قیمت ممکن می فروشد کسی هم اعتراض کند می گویند که پول نداری غذا نخور .
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۱
دانشجوی ارشد ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۲
حداقل کاری برای دانشجویان ارشد میتوان انجام داد این هست که روزهای پنجشنبه و جمعه کلاسها برگزار شود. من خودم به شخصه به دلیل برگزاری کلاسها درطول هفته از دانشگاه دیگری انتقالی گرفتم به دانشگاه یادگار و اعلام کردند که دیگر پنجشنبه و جمعه کلاس برگزار نمیشود. 95% دانشجویان مقطع ارشد شاغل هستند و واقعا برای ادامه تحصیل مشکل دارند.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹
محمدرضا ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲
به نظافت دانشگاه بیشتر رسیدگی میکردم ، بین دانشجو ها میرفتم تا از مشکلاتشون با خبر باشم و سعی کنم مشکلات دانشگاهیشون رو کمتر کنم (( پشت میز نشستن و شعار دادن دردی رو دوا نمیکنه و این میزها به کسی وفا نمیکنه )) کیفیت غذای سلف و بهداشت ضعیف رو که دیگر نیازی به اشاره نیست کمی فضای بی رنگ و روح دانشگاه رو تغییر میدادم ( تغییر رنگ آمیزی ) از اساتید پایان هر ترم آزمونهای ارزشیابی و روانشناسی میگرفتم تا معلوم بشه که آیا این استاد از لحاظ روحی توانایی تدریس داره ! و در آخر کولر ها رو روشن میکردم !
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹
Black_hell ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۴
به نام او که با اهدای شمس به داد مولانا رسید سلام امیدوارم ایمیل خوانده شود و به گوش رئیس محترم دانشگاه برسد دانشگاه آزاد یادگار باید تمرکز اساسی روی اقتصاد مقاومتی داشته باشد با تاسیس پارک علم و فناوری و تشکیل گروه های دانشجویی که در کنار درس کار عملی آن رشته را هم یاد بگیرند به خصوص دانشجویان فنی و مهندسی و اینکه فضای باز سیاسی ایجاد کند تا دانشجوها بتوانند آزاد نقد و اعتقاد کنند و با رویکردی انقلابی به فکر آزادی و ساخت ایران باشند و در این راه در حق هیچ گروهی از جمله اصلاح طلب و اصولگرا ناجوانمردی نشود و اجازه گفتمان به دو گروه داده شود متاسفانه در دانشگاه آزاد به خصوص دانشگاه ما این تفکر ب وجود آمده که پسرها برای فرار از خدمت به دانشگاه آمدند و یا دوستی با جنس مخالف و دختر ها هم اصولا دوستی با جنس مخالف با تدبیر و رویکرد علمی بر پایه انقلاب باید این تفکر را به سمت تلاش برای ساخت ایران و شکوفایی کشور تغییر داد از مسئولین عزیز دانشگاه می خواهیم رشته ها انسانی در مقاطع ارشد یا دکترا را به واحد صفاییه انتقال داده و رشته کامپیوتر و حسابداری را به واحد یادگار بیاورند نقد شدیدی هم بر این ماجرا دارم چون اصولا رشته کامپیوتر تمامی مقاطع باید در کنار هم باشند تا بتوانند تبادل اطلاعات کنند یا علی(ع)
آرش احسانی ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۴
با سلام و تشکر بابت ایجاد این فرصت جهت اعلام نظرات و پیشنهادات برای من جای تعجب است که علی رغم اینکه جزو کسانی بودم که بلافاصله از طریق سایت دانشگاه جهت همکاری در خصوص کمیته(های) حمل و نقل اعلام آمادگی کردم ولی هرگز جهت همکاری یا ابراز نظر در هیچ جلسه یا گروهی دعوت نشدم این در حالی است که در این ترم برای اولین بار درس طراحی خودروهای الکتریکی را در دانشکده برق ارائه کردم و بارها در دیدار با معاون آموزشی فعلی واحد و همینطور ریاست باشگاه پژوهشگران واحد جهت هر گونه همکاری اعلام آمادگی کردم. جالب اینجاست که چندین بار در جلسات مختلف با گلایه های مسئولین محترم دانشگاه مواجه میشوم که از عدم همکاری هیات علمی شکوه میکنند. همچنین معاون محترم آموزشی واحد میتوانند تایید کنند که پیشنهاد معرفی امکانات دانشگاه در مدارس آموزش و پرورش را در آذرماه 96 با ایشان مطرح کردم و جهت هر گونه همکاری هم اعلام آمادگی نمودم وایشان هم بسیار استقبال کردند ولی برای هیچ ارائه یا جلسه ای در این خصوص از من دعوت به همکاری نشد.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷
آرش احسانی ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۹
سلام و عرض خسته نباشید از مدیریت محترم سایت تقاضا دارم با صداقت و امانت داری نظری که دیروز سه شنبه 22 خرداد نوشتم را منتشر نماید چون واقعا به نظرم میرسد که یک جای کار مشکلی وجود دارد. منطقی نیست که از یکسو برای همکاری با دانشگاه اعلام آمادگی کنم و هیچ استقبالی نشود و از سوی دیگر دائما با گلایه مسئولین محترم مواجه باشم که چرا مشارکت نمی کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵
مصطفی رزوینی ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۲۸
سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت و همچنین ریاست محترم دانشگاه. خوشحالم که بعد از مدتها بالاخره راهی برای ارتباط مستقیم بین دانشجو و مسئولین عالی رتبه دانشگاه ایجاد شد و اگر این مهم صرفا حرکتی نمادین نبوده و به واقع شروع مسیری در جهت بهبود شرایط دانشگاه باشد ، می توان امیدوار بود و این اتفاق را به فال نیک گرفت . بنده دانشجوی مهندسی برق این دانشگاه هستم. انتقادی که دارم در مورد کمتر دیده شدن و اهمیت ندادن به کسب مهارت عملی دانشجو در مقابل تئوری محور بودن دروس رشته برق اعم از هر گرایش آن است . طبیعتا اگر قرار بر این باشد که ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار و این برقراری ارتباط منجر به حل مسئله که دغدغه این روزهای دانشگاه است بشود ، پس چه بهتر است که دانشجو علاوه بر داشتن توانایی حل مسئله ، مهارت عملی هر چند پایه ای در حیطه ای خاص مرتبط با رشته و گرایشش داشته باشد. به همین جهت افزایش تعداد آزمایشگاه ها در زمینه های تخصصی تر و همچنین برنامه ریزی برای دعوت از افراد ماهر مشغول به کار در صنعت برای آموزش مهارت ها به دانشجویان ، باعث می شود دانشجو بیش از پیش پیگیر مطالب تئوری در حین آموزش عملی و فهم ارتباط بین این دو شود و در عین حال انگیزه و علاقه بیشتری به رشته خود پیدا کند ; انگیزه ای که با گذشت زمان و بی توجهی مسئولان پیشین کم و کمتر شده و عامل بسیاری از نارضایتی ها بوده و می باشد . در انتها امیدوارم که توجه ریاست جدید دانشگاه جناب دکتر قاضی مغربی نسبت به انتقادات و رفع مشکلات توسط ایشان و دیگر مسئولان ، مثمر ثمر واقع شود و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب در دانشگاه باشیم . با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴
مجتبی ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۷
من حتما یک خوابگاه تاسیس یا خریداری میکردم که دانشجویان راه دور مخصوصا خانم ها این همه گرفتار نباشند
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴
دانشجو ارشد ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۲۱
با سلام خدمت مسئولین خوشبختانه محیط دانشگاه یک محیط فرهنگی علمی و آموزشی می باشد و همه مسئولین و کارکنان دانشگاه تحصیلکرده هستند ولی متاسفانه برخورد بسیار نا مناسب با دانشجو را در این دانشگاه شاهد هستیم همچنین بسیار مدیریت ضعیف می باشد به طوری که اولا" در زمان اخذ پایان نامه استاد راهنما و مشاور دارای ظریفت به سختی پیدا می شود و مراحل تا زمان دفاع به کندی انجام می شود و ثانیا" در ترم چهارم که طبق برنامه فقط پایان نامه می باشد مسئولین محترم متوجه شدند که یک درس 2 واحدی باید دانشجویان پاس می کردند که در صورت عدم گذراندن این 2 واحد امکان دفاع وجود ندارد بنابراین این درس را ارائه می دهند و اصلا" اهمیت ندارد که اشتباه از جانب دانشگاه می باشد و مستلزم پرداخت هزینه ثابت برای دانشجو می شود و از لحاظ شرعی دارای اشکال است.امیدوارم مطالب را خوانده و رسیدگی فرمایید.
جلال صادقی ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۱
واحد های عملی را افزایش می دادم تا دانشجو درک بهتری از علمی که آموخته داشته باشه و فقط یک نظریه پرداز باقی نماند
پاسخ مدیر سایت ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸
x ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۵
آدمهای عقده ای و بی کفایتی همچون خانم زیویار را در هیچ یک از پستهای دانشگاه راه نمی دادم
مینا ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱
سلام خواهش میکنم روی حجاب کارمندان و دانشجویان و اساتید نظارت کنید حداقل یک فرم خاصی درنظر بگیرید و از همه اساتید و کارکنان بخواید از ان تبعیت کنند حجاب واحد شما شرم اور است.
علی آزاد ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۵
اول پیمانکار بوفه رو عوض میکردم بوفه پیمانکار شو مزاید انتخاب میکردم (نه رابطه ایی) یه قرارداد میبستم که حتما رعایت اصول بهداشتی و مواد اولیه تازه میز و صندلی مرتب و تمیز و در قرارداد قید میکردم و در صورت رعایت نکردن مقررات توسط پیمانکار عزل میکردم وجلوی در بوفه نظر سنجی میزاشتم که دانشجوبان نظر بدن بوفه عملکرد خوبی دارد یا خیر کولر دانشکده فنی مهندسی رو تعمیر میکردم به حراست دانشگاه لباس فرم مرتب میدادم مثل دانشگاه ازاد تهران شرق پارکینگ را اسفالت میکردم و مبلغ شو در سه ترم از دانشجویان اخذ میکردم خب دانشجو هم مثل اساتید ادم هستن و خودرو ماهم خودرو هست چرا پارکینگ استادان اسفالت و برای دانشجو خاکی است درضمن شکایت قضایی میکردم از دکه تا جلو درب دانشگاه سیگار نفروشد که جلو درب تجمیع کنن سیگار بکشن فکری به این موضوغ هم میکردم ولی حیف که شورایی نداریم که این حرف ها رو مطرح کنیم و ان شورا از ریاست دانشگاه پیگیری کنند بازم تشکر که این سوال رو درسایت قرار دادین
پاسخ مدیر سایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵
مقداد انصاریان ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۶
با سلام و عرض خدا قوت به مسئولان محترم دانشگاه. پیشنهادات ذیل ایفاد می گردد: 1- پیگیری اخذ رشته های مهندسی پزشکی، دندانپزشکی (با خرید چند یونیت و استخدام عضو هیات علمی)، داروسازی (با تجهیز آزمایشگاه ها و استخدام عضو هیات علمی) و پزشکی (با توجه به تعامل با دانشگاه امیرالمومنین (ع) ). 2- پیگیری چاپ نشریه علمی- پژوهشی در رشته های مختلف، از جمله برق. 3- انعقاد تفاهم نامه با مراکز صنعتی و تشکیل مراکز تحقیقاتی و تیم های تحقیقاتی متشکل از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی برون دانشگاهی. 4- برگزاری کنفرانس های تخصصی مساله محور (مانند: تاب آوری سیستم های قدرت الکتریکی) که استقبال و حمایت موسسات را به دنبال خواهد داشت. 5- تخصیص ساختمان های خارج از مجتمع یادگار امام به مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه که اساتید بتوانند دفاتر پژوهشی خود را در آنجا دایر نمایند. 6- برگزاری هر چه بیشتر مسابقات مختلف دوره ای، برنامه های تفریحی و فرهنگی با مشارکت دانشجویان. 7- برگزاری دوره های نظام مهندسی ساختمان که مجوز های آن قبلا اخذ شده است. 8- ارتقاء سایت اینترنتی دانشگاه و تخصیص یک بخش از آن به اساتید که بتوانند بصورت مستقل و آنلاین صفحه شخصی خود را مدیریت نمایند. همچنین رفع دائمی مشکل ایمیل اساتید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۲
قاسم اسعدی کردشولی ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰
اگر جای مسئولین بودم یک سیستم پیشنهادات مشترک برای کارکنان و اعضاء هیات علمی به طور مستقل از این فضای عمومی ایجاد میکردم طوری که هر پیشنهادی در آن برای همه قابل مشاهده باشد.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۱
آژنگ صائب ۰۱ تیر ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۵
با سلام امروز یکی از آشنایان از دبی آمده بود ایشان که در آنجا زندگی می کنند تعریف زیادی از تابلوهای الکترونیکی راهنمایی بالاخص سرعت متغیر می کردند و نقش آن ها را در تنظیم ترافیک ذکر می کردند. فکر کنم بد نباشه که ما پیشنهاد دهنده تابلو های سرعت متغیر به راهنمایی و رانندگی باشیم و به عنوان یک طرح پایلوت آن را پیاده سازی و ارائه دهیم هزینه کمی داشته و ساخت آن راحت می باشد البته این طرح باید بررسی بیشتر در دانشکده برق و کامپیوتر شود با تشکر
سحر ۰۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۷
با سلام و احترام خدمت هیات رئیسه دانشگاه یادگار امام من در رشته گرافیک در مقطع کارشناسی تحصیل میکنم و استادانی که برای درس ها انتخاب میشوند تعدادی از آنها واقعا سواد کافی برای ارائه مطالب ندارند. لطفا سخت گیری های بیشتر برای پذیر استاد دانشگاه صورت پذیرد. با تشکر
محمد ملائی ۰۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۲
سلام نامه ای مشتمل بر امضا دانشجویان زیست فناوری که خواهان برگزاری استارت آپ شدند به رئیس واحد ارسال شد اماهیچگونه جوابی از طرف شما برای ما ارسال نشد لطفا به دانشجویان این رشته بیش از پیش توجه کنید ممنون
دانشجو ۰۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۱
اینکه دکه ی جلوی درب دانشگاه به راحتی سیگار عرضه میکنه یه کم مشکوکه؟؟ دانشگاه اگه بخواد نمیتونه جلوی این کار رو بگیره؟ شاید براش منفعت داره شاید هم.....
دانشجو ۰۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۷
یک آقای مُسنی که از کارکنان صندوق رفاه هستش ،( داخل اتاق که میشن نفر اول) حتما باهاشون برخورد میکردم چون من هروقت رفتم اونجا چه خودم چه دانشجو های دیگه فقط داد میزنه سر دانشجو و اصلا کار انجام نمیده و میگه به من ربطی نداره برو فلان موقع بیا یا دیر اومدی باید فلان موقع میومدی به ما ربطی نداره من کار دارم و الاف شما نیستم. واقعا این برخورد با دانشجو درست نیستش و وظیفه ایشون هم رسیدگی به کار ماست ولی اصلا نه برخورد درستی دارند،نه کار انجام میدن لطفا رسیدگی کنید
حمید خدا بخشی ۰۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۷
اخراج اساتیدی مانند آقای حمید خدا بخشی چرا که درسی نمیدهند و فقط در اخر ترم دانش را با یک سری مسایل و یک برگه فرمول به امتحان می فرستد و همه جواب ها را داخل برگه فرمول می نویسند و این امر موجب پایین امدن سطح دانشگاه میشود
علی ۰۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۱:۴۹
باتغیر وتحولات عجولانه مشکل و سر در گمی برای دانشجوها نسازید. نمونش به وفور هست از تغیر دانشکده مهندسی برق(هسته ای احمدی روشن)وداستان پارکینگ .سلف غداخوری. صفاییه. تعاونی و... به علت حضور دانشجو ها یا من خودمو میگم تمام وقت داخل دانشگاه حضور دارم امکانات بیشتر باعث رفاه ما میشه که این عمر برای ما خوشاینده نمونش تعاونی که خرید برای دانشجو ها فعلا مجازه.نظر سنجی هم ایده خوبیه به شرطی که دیده شه تشکر میکنم از مدیریت و کارکنان .ترمی که گذشت از ترم های خوب دانشگاه برای من بود .خدا قوت
Mr.MaHrAD ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰
سلام لطفا فکری اساسی در تهویه و خنکی کلاس های بفرمائید، کلاس های دانشکده مدیریت واقعا گرم هست و دستگاه های خنک کننده به شکلی اصلا درست کار نمی کنن پروژکتور مشکل دارن، یا قسمت کابل ورودی و یا مشکل داغ کردن دارن و حدودا بعد از یک ربع کنفرانس، پروژکتور به صورت خودکار خودشو خاموش می کنه نظافت سرویس های بهداشتی واقعا جالب نیست، البته بنده اشاره بیشتری روی دانشکده مدیریت و حسابداری، دارم بوفه ی دانشگاه که کنار غذاخوری دانشگاه هست هم تهویه ی به شدت بدی داره نماز خانه هم گرم هست لطفا دربی که از سالن غذا خوری به فروشگاه تعاونی دانشگاه راه داره رو هَم باز بفرمائید
دانشجو ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۳
اگر جای مسولین بودم . بجای اضافه کردن بار بر روی دانشجو کمک میکردم تا باری از روی دوش او کم بشود چرا باید ترم تابستان رو انتقال بدید ب دانشگاه یادگار امام با این وضع اقتصادی به صرفه نیست دوم نسبت پاسخگویی شما و گوش دادن به صدای دانشجو . سوم اصل مطلب چرا با وجود امکانات هیچ چیزی به نام رفاه دانشجویی وجود نداره ؟
سهیل ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۴
اگر جای مسئولین دانشگاه بودم به وعده هام عمل میکردم.برای دانشجویان مقطع ارشد کلاس هارو ۵ شنبه و جمعه ها برگزار میکردم تا وسط هفته.۹۹درصد بچه ها شاغلند و روزهای دیگه خیلی سخته واقعا
پاسخ مدیر سایت ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۷
دانشجو ارشد ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۱
لطفا به رییس دانشگاه بفرمایید با شماره تلفن های دانشگاه تماس داشته باشند و ببینند کدام یک از کادر آموزشی و اجرایی جوابگوی تماس های تلفنی دانشگاه هستند و امور مربوطه را پیگیری میکنند؟ 55229922-2431 55229200-2424 55229200-2425 ....
دانشجو ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۵
باتوجه به اعلام آموزش دانشگاه مینی بر مشاهده نتایج امتحانات در مقطع ارشد 10 روز و در مطقع کارشناسی 7 روز که بر روی سایت دانشگاه نیز قابل مشاهده میباشد استاد عزیز مقطع کارشناسی 17 روز است که از امتحان میگذرد و جواب امتحان را اعلام نکرده است و از هر قسمتی که پیگیری میکنیید آموزش و غیره هیچ جوابی دریافت نمیکنیم لطفا نظارت مستقیم ریاست دانشگاه بر امور بیشتر شود تا شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم
دانشجو ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۹
اساتید،مدیران و اعضای هیات علمی این عزیزان همگی باید الگوی اخلاقی،آموزشی برای دانشجویان باشند.لطفا ریاست محترم از نزدیک مشاهده کنند که چه اتفاقاتی در حال انجام است...مدیر گروهی که سیگار پشت سیگار چایی پشت سیگار...در اتاق خود داخل دانشکده دانشگاه،مراجعه کننده(دانشجو یا...) پشت در.این فرد عزیز بزرگوار و مسئول در دانشگاه میخواهد الگوی برای دانشجویان باشد؟
محمد ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۶
یکم زود تر علی الحساب شهریه ترم رو اعلام می کردم تا دانشجو درگیر نشه :| تو شهریه هم زیاد فشار نمی اوردم به دانشجو
فرشید قارلقی ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۰۱:۴۲
قبل از اینکه پشت استاد رو بگیرید ببینید یا برگه دانشجو رو بیارید خودتون تصیح کنید چون واقعا برای من یکی این داستانا خیلی بد تموم شده که چی استاد میره زیر سوال اگه برگرو بار دوم تصیح کنه اون استاد اشتباه که میکنه نمیخواد قبول کنه دانشجو بیچاره که ترمی خدادتومن شهریه میده باید تاوان کار اون طرف رو بده
دانشجو ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۳
سلف سرویس دانشگاه وضع خوبی نداره غذاها هیچ طعم و مزه ای نداره درسته ک پول زیادی بابت غذاهای سلف نمیدیم ولی بلخره موادی ک استفاده میشه با یکم نظارت میتونه خیلی بهتر باشه قسمت فست فود دانشگاه هم ک چون اطراف دانشگاه چیزی نیست برای خوردن هرجور دلش میخواد قیمت میزاره و غذا تحویل میده مثلا با ۷ هزار تومن میشه یه ساندویچ خوب خرید ولی تو سلف حتی نونی ک استفاده میکنن بدترین نونه از مواد داخلش ک دیگه حرفی نزنم بهتره توی ساختمان اداری هم که حتی بری یه سوال داشته باشی یا جوابتو نمیدن یا نپرسیده میگن نمیدونم و خیلی برخورد بد و تحقیر امیزی دارن و یه سوال دیگه هم هست ک چجوری میشه رییس دانشگاه رو دید چون هربار اومدم دفترشون گفتن نیست!!
محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۴
اگر جای مسئولین دانشگاه باشم با افزایش حضور ( فیزیکی ) سودمند و مداوم خود در بین دانشجویان جهت شنیدن نقطه نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات و ... و حتی تعاملات دانشگاهی برای رسیدن به هدفی مشترک سعی مینمودم . تا از شنیدن پیامهای قشر دانشجو که تمام مشکلات و کمبودها ( اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... ) را با همه وجودش میبیند ، میشنود و میفهمد بی بهره نباشم . چرا که اولین آورده ی آن این است که دانشجو در می یابد که کانون توجه بوده و نظراتش اهمیت داشته و راهبردی خواهد بود . تمام نظراتی را که توسط دانشجویان به صورت مکتوب نگاشته شده میتواند بصورت شنیداری باشد . اگر جای مسئولین دانشگاه باشم با حذف مدیران خودشیفته ، ماکیاولیسم ، غیر تخصصی و ناآگاه و حتی متوهم ، با ایجاد استراتژی و تغییر دیدگاه های خود ، نگاه دانشجو محور بر پایه ی رشد و تعالی را جایگزین نگاه اقتصاد محور بر دانشگاه میکردم . تا به اهداف کلان آموزشی یعنی ( تربیت و تعلیم ) که سیستم آموزشی ما فرسنگها از آن دور است ، نزدیکتر شوم . اگر جای مسئولین دانشگاه باشم با حذف فیزیکی اساتیدی نا لایق و فاسق که بطور معمول خود را پرمشغله معرفی میکنند و با نوعی آگاهی معکوس و قصد و نیت و تعمداً بر تفکر و روح سنبل آموزش یک کشور یعنی دانشجو لطمه وارد میکند اقدام به ترمیم سیستم آموزش در دانشگاه به عنوان یک جزء از یک کل میکنم . اگر جای مسئولین دانشگاه باشم باید این مطلب را بدانم که به دوش کشیدن بار مدیریت در نظام مقدس اسلام ، ذاتاً ارزشمند نیست ، بلکه بار امانت و مسئولیت تربیت جوانانی ارزشمند است که مدیر در زمان مدیریت خویش به دوش می‌کشد و برای مدیر هیچ نوع کمال و افتخاری بالاتر از این وجود ندارد که با احساس مسئولیت ، تکلیف دینی و اخلاقی خود را در این جهت انجام دهد . اگر جای مسئولین دانشگاه باشم حتماً این حدیث نبوی را نصب العین قرار خواهم داد که فرموده : هرکس با علم به اینکه بداند که بهتر از او در جامعه مسلمانان وجود دارد و برای ریاست بر مردم خود را جلو بیندازد ، حقیقتاً به خدا و رسول او و مسلمانان خیانت کرده است .
حمید ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴
انتخاب یک مدیر گروه شایسته ،به جای دکتر خدابخشی برای گروه برق (و کارشناسی مخابرات) از روزی که ایشان مدیر گروه شده اند تمام نظم گروه به هم ریخته حتی در این ترم دروس تعدادی از دروس اصلی در برنامه ارائه نشده اند که این به نوبه خود امری شگفت انگیز است!
دانشجوی برق ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۹
چرا باید وقتی یک استاد مانند دکتر حمید خدابخشی توانایی و سواد تدریس ندارد و تنها می‌ تواند از روی برگه های دست خود مطالبی را پای تخته بنویسد استاد گروه مخابرات باشد ؟ واقعا معیار تدریس تو این دانشگاه چیست؟ مگر دانشگاه قطب ارتباطی و حمل و نقل نشده ؟ چرا استادی به بی کفایتی ایشان باید مدیر گروه هم بشود؟
محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۷
کارمندای دانشگاه جوری رفتار میکنن انگار دارن با متهم قتل صحبت میکنن،من اگر مسئول بودم کلاس آموزش رفتار اجتماعی برای کارمندا میذاشتم،خیلیاشون بلد نیستن چطور باید صحبت کنن،خیلیاشون ساعت ناهار و نماز رو نمیدونن -12 میرن تا 3.30 میگن وقت ناهاریه،برای تک تک حرف هام شخص خاصی مد نظرم بود،اما اسم نبردم،چون اگه اسم ببرم اون کارمند بد تر میکنه،خیلی زشته کسی که توی دانـــــــَشـــــگـــاه کار میکنه رفتار اجتماعی بلد نباشه, اگر تمایل دارید بهتون بگم کیا اینجوری رفتار میکنن روی این متن یک ایمیل بذارید من بهتون ایمیل میزنم
saeid ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۳
باسلام اگر جای مسئولین دانشگاه بودم قبل از جابجایی کارگاه ها و آزمایشگاه ها تمام جوانب رو در نظر میگرفتم و هماهنگی های لازم رو انجام میدادم و مسئول آزمایشگاهی انتخاب میکردم که رشتش مرتبط باشه . نه اینکه بعد از گذشت یک ترم استاد و دانشجو در به در به دنبال راه اندازی دستگاه های آزمایشگاه های مکانیک باشند. مورد بعدی اینکه سخت گیری های بیجا و سلیقه ای عمل کردن بعضی مسئولین رو رسیدگی میکردم تا دانشجویانی که توسط انجمن های علمی بدون هیچ چشم داشتی میخواهند فعالیتی در جهت رشد دانشجویان و دانشگاه انجام دهند از هدفشون برنگردند. یک مورد هم راجع به صندوق رفاه که این ترم به مشکل خوردم این بود که موقع اخذ کارت امتحانی گفتند باید وام شهریه رو تسویه کنید تا اجازه امتحان داشته باشید و با اصرار زیاد هم فرجه ندادند تا قبل از انتخاب واحد ترم بعد تسویه کنم و بماند که چطور مبلغ رو واریز کردیم. امیدوارم به موارد فوق رسیدگی بشه
سوری ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۶
سلام اطلاع رسانی رو افزایش میدادم گروه اموزش رو تقویت میکردم ، برای انتخاب واحد یکسری دروس اسماشون عوض شده بود طبق چارت بازرگانی ریاضی پایه ماله ما نیست ماله صنعتی هاست اکثرا راه هامون دوره یه بنده خدا چارساعت و رفت و برگشتش شد تا ب گروه اعلام کرد ک بله مثله اینکه ریاضی کاربردی ۱ شده ریاضی پایه و ریاضی کاربردی بدون شماره گزاری ک تو لیست گزاشتن ریاضی کاربردی هست ، واینکه ارتباطو قوی کنید بخاطر یه سوال باید یه عالمه راه بیاییم تلفن ها هم مخصوصا کارشناس ها ک اصلا جواب نمیدن فقط شارژ مون هدر میشه نمره هارو هم اگر یکسری اساتید ب دو ماه بعد منتقل نکنن خیلی از استرس دانشجوها کم میشه
دلسوز مجموعه: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰
با سلام،با توجه به مشکلات به وجود آمده در کشور به سیستم های تاسیساتی ( سرمایشی و گرمایشی )بسیار اهمیت میدادم چون خرید چنین وسایلی با این کیفیت در حال حاضر بسیار سخت و مشکل بوده و در جهت تعمیر و بازسازی این وسایل بسیار کوشا می بودم و با هزینه های بسیار کم این سیستم را سرپا نگهداری میکردم .
امیر قنبریان علوی جه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۶
سلام..حتما بابت بیمه دانشجویان با سازمان تامین اجتماعی رایزنی میکردم،تا دانشجوها بتونن با پرداخت حداقلی و ناچیزی بتونن در دوران تحصیل از مزایای بیمه (درمانی،،سابقه،،و...)استفاده کنن.. الان اکثرا تا چهار سال درس میخونیم،،کار درست و حسابی هم اکثرا نداریم،،پس این میتونه یک مزیت باشه برایه دانشجو...
فارغ التحصیل ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۵
به:دانشگاه یادگار امام(ره) از:فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد موضوع:درد دل با سلام و عرض ادب و احترام خدمت ریاست محترم دانشگاه در حال حاضر که بنده این نامه را برای شما مینویسم فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و جا مانده از مقطع دکتری میباشم.با شروع دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تمام تلاشم را بکار گرفتم تا بتوانم نمرات خوبی را کسب کنم که در نهایت بتوانم با شرط معدل وارد مقطع دکتری شوم.از ارائه کلاسی تا انجام تحقیقات وحضور بدون غیبت در تمامی کلاس ها و نیز مطالعه پیوسته تا روز امتحان.هیچوقت فراموش نمیکنم با یکی از اساتید درسی را داشتم کلاس که تمام شد منتظر شدم تا با استاد راجب مقاله ای که داشتم کار میکردم صحبت کنم استاد مشغول صحبت با دانشجوی خانمی بود که از ابتدای کلاس ها مطالب درسی را رها میکرد و از ایشان به بهانه های مختلف در سر کلاس تعریف میکردند و دانشجویان ارائه میداند و کلاس پیشرفت میرفت.استاد عزیز هم انتهای کلاس با گوشی همراه خود بازی میکرد.حدود نیم ساعت صبر کردم صحبت استاد و دانشجو تمام شد نزد استاد رفتم و خواستم صحبت کنم ایشان گفتند کار دارم در مسیر راهرو تا اتاق اساتید صحبتتان را داشته باشید.شروع به توضیح کردم اعلام داشتند نه به درد نمیخورد و تمام.در طول 2 سال دوران تحصیل هر چقدر بیشتر تلاش میکردم پس از اعلام نتیجه میدیم که دانشجوی(خانم) دیگری که هیچ تلاشی نمیکرد نمره ی بیشتری از من گرفته بود.خلاصه از اینگونه مسائل بگذریم از روابط خارج از دانشگاه بگویم در کافه ها(بین دانشجو و اساتید) یا...باز هم بگذریم.رسیدم به مرحله پایان نامه خدمت اساتید حاضر شدم اعلام داشتم موضوعی هست که خودم میخواهم بر روی آن کار کنم اکثرا حاضر نشدند و قبول نکردند.اعلام داشتند مانند بقیه دانشجوها کارهای پایان نامت را بده بیرون انجام دهند هیچ استادی نه وقتش را دارد نه حوصلش را.اعلام کردم پس استاد راهنما یعنی چه.گفتند هیچ استادی خودش را به درد سر نمیندازد کار باید شسته و رفته باشد که وقت استاد گرفته نشود.این مرحله را پشت سر گذاشتم رسیدم به شورای آموزشی گروه و اخذ کد پایان نامه دانشجوی دیگری که قبل از بنده کار پایان نامه اش را شروع کرده بود دفاع کرد و رفت.من هنوز درگیر شورا و کد پایان نامه بودم.اساتید دفاع را میدیدم که با دست پر و پاکت هدیه هر روز از جلسه دفاع بیرون میامدند و شاهد نمره های 18 از 18 دفاع دانشجویانی بودم.تنها و دست خالی پس از حدود 10 ماه زحمت برای پایان نامه به جلسه دفاع رفتم...باز هم بگذریم......ولی من هیچوقت نخوام گذشت!!!این دانشگاه با این شرایط محیطی حاکم بین اساتید و دانشجو و وضعیت آموزشی میخواهد چه ثمره ای را برای جامعه داشته و تحویل آن دهد؟؟؟حالا من با تمام این شرایط از دکتری با شرط معدل به خاطر چند صدم کسر معدل کل و نمره پایان نامه جا مانده ام...
خواهشگر ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰
سلام مسئولین بی خرد قبلی و قبلتر اقدام به تجمیع قسمتهای ادری مربوط به پاسخگویی دانشجو در دانشکده ها و ساختمان اداری نمودند و این تنش روانی بسیاری برای کارکنان زحمتکش در قبال کارکنانی که همش از زیر کار شانه خالی می کنند و زیرآبی می روند ،فراهم کرد.اگر وضع به روال گذشته برگردد مشخص می شود کی سر کارش هست و کی نیست.توجه فرمایید لطفا
ابراهیم صادقی ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۴
سلام میخواستم بگم بعضی از استادا نه اخلاق درستی دارن نه تدریس میکنن واقعا دانشجو ها دارن هر ترم از این استادا لطمه میخورند و درساشون پاس نمیشه با این همه هزینه که دریافت میکنن لااقل یه کار مثبت برای بچه ها انجام بدن به نظر شما رشته مثل برق که واقعا سخته آیا تو درس سه واحدی سیگنال جزوه 10 صفحه ای کافی یکم از این استادای با وجدان استخدام کنید که بچه ها بیشتر از این لطمه نخورن همونجوری که تا ریال آخر شهریه دریافت میشه باید مشکلاتم حل بشه این دانشگاه واقعا به ضرر دانشجویان داره عمل میکنه
محمد ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۷
به نام خدا جناب آقای دکتر سعید قاضی مغربی ریاست واحد یادگار امام(ره) موضوع:درخواست امحاء موارد کمیته انضباطی دانشجویان فارغ التحصیل و در حال فارغ التحصیلی مطابق آیین نامه منتشرشده ازسوی سازمان مرکزی با سلام و احترام به استحضار حضرت عالی می رساند اکثر دانشجوهایی که در ترم های گذشته به علت تخلف در جلسه امتحان به کمتیه انضباطی راه یافته و به انواع تنبیح مطابق بندهای آیین نامه محکوم شده و در پرونده و کارنامه آن ها درج شده(و این تنبیح فقط یک بار در طول دوران تحصیل آن ها اتفاق افتاده) و اکنون فارغ التحصیل شده و یا در حال فارغ التحصیلی می باشند کاملا از اعمال خود ابراز پشیمانی داشته و از ریاست محترم واحد و معاونت محترم دانشجویی خواهشمندیم تا با عنایت به رأفت اسلامی و توجه به حق امحاء سوابق کمیته انضباطی که سازمان مرکزی مبتنی بر تصمیم شورای انضباطی واحد دانشگاهی برای دانشجوها مقررکرده است نسبت به برگزاری این شورای انضباطی و برخورداری دانشجوها از این تخفیف و امحاء اقدام بفرمایید، همانا خداوند در قرآن می فرماید: وَ إِنِّی لَغَفّارٌ لِمَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ صالِحاً ثُمَّ اهْتَدى(سوره طه آیه28) و من هر که را توبه کند، و ایمان آورد، و عمل صالح انجام دهد، سپس هدایت شود، مى آمرزم. اکثر دانشجوها پیشنهاد دادند تا با توجه به اسلامی بودن نام دانشگاه آزاد اسلامی و هم چنین مزین بودن نام واحد؛ به یادگار امام خمینی(ره) از دانشجویان متخلفی که خواهان تخفیف و امحاء سوابق خود هستند،جزئی از آیات قرآن کریم را به همراه وصیت امام خمینی(ره)را حفظ و در شورای انضباطی ارائه کنند و ریاست محترم واحد و معاونت محترم دانشجویی تخفیفی برای دانشجوهای انقلابی فراهم کرده تا در پناه خدا و رهبر عزیزمان از ضربات روحی احکام صادره دور و خاطرات خوشی از دانشگاه آزاد اسلامی و ؛ واحد یادگار امام خمینی (ره)به همراه داشته باشیم. با تشکر و احترام فراوان از طرف دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)
دانشجو فنی ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۶
عرض درود به نظر من عمده مشکل کسایی مثل من ک تو دانشگاه ازاد هستند مشکل مالی یه سری نظرات رو دیدم ک کمتر به این مسئله پرداخته باشند شاید بگین ک خوب اگه پول نداشتی غلت میکنی بیای دانشگاه آزاد ولی خوب من اشتباه و کردم 6 ترم گذشت به سختی به نظر من برای کسایی ک واحد شرایط هستند تخفیف بیشتری اعمال کنین در مورد بعضی اساتید هم واقعا تکلیف شون مشخص نیست واضح میگم فقط سلیقه ای نمرات رو اعمال میکنن گ در رشته های مثل برق و مکانیک کم نیستند امیدوارم درست شه این.موضوعات ک هیچ دانشجویی ک سرپرست خونواده هم هست با مشکلات مالی مواجه‌ نشه و کارش به یکسری مثلا استاد ک خودشون را استغرالله خدا میدانند ولی واقعا هیچ چیزی نیستند همه رو نمی گم نیوفته
شاهين ب ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۵
باسلام واقعا باید دست همچین ریاست دانشگاهی رو بوسید که دانشگاه رو آباد کرد خدا پدرمادرتون رو بیامرز دکتر . التماس دعا یاعلی دانشجوی فارغ التحصیل ارشد دانشگاه
yj ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۲
معتقدم باید قدردان ریاست دانشگاه بود که یک ویرانه رو تبدیل به یک دانشگاه آباد کرد.
دانشجو ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۹
با عرض سلام ، اگر جای مسئولین بودم در عملکرد کارکنان و نحوه رفتار کارکنان با دانشجویان بیشتر تحقیق مبکردم و افراد موفق را تشویق و افراد کم‌کار و بی حوصله را تنبیه میکردم . بعضی از مسئولین طوری رفتار میکنند که هیچ سوالی نمیتونی ازشون بپرسی. و برخی اساتید هم خیلی دیر نمره ها رو میگذارند و هیچ اخطاری بهشون داده نمیشود ،و این در حالی است که اعتراض نمرات هم اصلا توسط اساتید چک نمیشود و دانشجو نمیتونه نسبت به نمرش هیچگونه اعتراضی داشته باشه. در ضمن چارت دروس برخی رشته ها هم بسیار قدیمی است و با این که هر سال نام دروس و تعداد واحد ها برای ورودی ها جدید دانشگاه تغییر میکند اما هنوز چارت قدیمی در اختیار دانشجویان است و این امر در انتخاب واحد دانشجویان اخلال ایجاد کرده و خیلی ها از این نابسامانی ناراضی هستند امیدوارم که با پیگیری مسئولین برطرف شود.
مهسان ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۹
سلام قطعا وبسایت دانشگاه را اول از همه درست می کردم 1- وارد شدن به سایت را خیلی آسان می کردم 2- وقتی دانشجویان با شماره دانشجویی وارد سیستم می شوند ، دروسی که پاس شده اند را از سیستم خارج می کردم تا در زمان دانشجو و همینطور توقف بیش از حد در سایت خودداری شود . و مواردی که به سرعت کاربر کمک کند
پاسخ مدیر سایت ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۷

با سلام و تشکر  از پیشنهاد  شما 

 

دانشجو ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۹
سلام اگر جای مسولان بودم سعی در برطرف کردن مشکلات دلشتم تا افزایش انها هر سال سختیااز شهریه از هزینه کارگاه های بدون تجهیزات از وضعیت مشکلات از درک نکردن دانشجو از گوش ندادن به حرف دانشجو کمتر پیش اومده کاری که انجام میشه دانشجو محور باشه و دوست دارم این نظر ها اینجا به عنوان یک متن نباشه و بشه به صورت واقعی عمل کرد
علیرضا مستعد تنباکوتی ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۶
با تشکر فراوان نسبت به تعقیرات بنیادی به وجود آورده شده جناب آقای دکتر قاضی، اگر چند مدیر انسان مانند دکتر قاضی وجود داشته باشد همه مشکلات حل خواهد شد.
مرتضي ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۹
سلام. تنها ایرادی که برای تمام مراکز آموزشی وارد است این نکته می‌باشد. ارتباط علمی که شما (دانشجو) می‌آموزید با آنچه در زندگی تجربه می‌کید. این دانش در کجا بدرد شما می‌خورد و اینکه اگر موقعیت دیگر داشتید همین تجربه داشتید.
دانشجوی مدیریت ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰
1)ایجاد یک فضای مجهز به سیستم و اینترنت جهت دسترسی رایگان دانشجو به منابع اینترنتی جهت فعالیت های پژوهشی و فعالیت هایی از قبیل دانلود جزوه،انتخاب واحد و... 2)رایزنی برای راه اندازی دو خط ون یا تاکسی به اسلامشهر و آزادی چون خیلی از دوستان دانشجو ساکن اسلامشهر و البته مناطقی مثل نعمت آباد و زمزم و فلاح و یافت آباد و خانی آباد و عبدل آباد هستند که با راه افتادن یه خط ون از دانشگاه تا آزادی یا حتی تا یافت آباد دغدغه عبور و مرور کمتر میشه. 3)جلوگیری از افزایش قیمت و کاهش کیفیت غذاهای سلف 4)برگزاری نشست های حرف دل به تفکیک دانشکده ها و بازرسی و بازدید حضوری از مشکلات دانشکده ها 5)جلوگیری از سیاسی بازی در مدیریت دانشگاه
علی حیدری ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۷
اگر من به جای مسئولین دانشگاه بودم با توجه محل دانشگاه قدری بیشتر برای حمل و نقل دانشجویان برنامه ریزی میکردم و یا حداقل کمی پارکینگ را تجهیز میکردم،مثلا سایه بان زدن
Ati ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۴
سلام. خیلی خیلی خیلیییی فوری به وضع سایت رسیدگی میکردم. موقع انتخاب واحد موهای سرمون سفید میشه. درسا اصصصصلا ظرفیت ندارن. و سایت هم به دفعات ارور میده. من ۱ ترم بیشتر ندارم و از ما که گذشت ولی لطفا رسیدگی کنید تا بچه های جدید بیشترازاین اذیت نشن
دانشجو معماری ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۲
یکم رو برخورد و کار راه انداختن دانشجو تغییر ایجاد کنید و اینکه استادایی که انتخاب کردیمو عوض نکنین :|
دانشجو ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱
اگه جای مدیر گروه بودم یه ظرفیت وا میکردم واسه بچه ها نه اینک بشینم تو اتاق بادکولر بخورم بچه ها اون بیرون بخاطر ۲واحد بال بال بزنن
Farnam rezaei ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۶
Man sito kheyli behtar mikardam zamn bandio dorost mikardam ke ke vaghti nobate ma mishe zarfiyata k tamoom nashode bashe
رییسی ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۳
سلام اولا ظرفیت کلاس ها رو مناسب میگذاشتم و به بچه های کارشناسی که با کنکور اومدن بیشتر از کاردانیا اهمیت میدادم ما واقعا تو انتخاب واحد اذییت میشیم و کسی اینو نمیبینه فضای دانشگاه خیلی تکراری و قدیمی شده شما که فضا به این زیادی دارین یک ذره تعغیرات در دانشگاه به وجود بیارین و نوسازی کنید هم محیط رو هم دانشکده ها رو خیلی جای تعغیر توی دانشگاه وجود داره
جعفر ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۲
کرسی ازاد اندیشی که در سال های قبل بین مسئولین و دانشجویان شکل گرفت بهترین حرکت ارتباطی بین دانشجویان و مسئولین بود. بجای مسئولین بودم بیشتر به فکر دانشجویان بودم و خودم را در چهار دیواریه اتاقم محبوس نمی کردم
دانشجو رشته برق ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۶
سلام بی تفاوتی و بی انگیزگی و جواب سربالا دادن وجه تشابه اکثر کارکنان و مسئولین دانشگاه است که من فکر میکنم کاملا متناسب با ظاهر دانشگاه است . اگر فضای سبز و محوطه دانشگاه خودمان را با واحد علوم و تحقیقات و یا کرج مقایسه کنیم می بینیم که بیابانی بیش نیست . جدول های شکسته ، پارکینگ افتضاح ، نیمکت های چند دهه پیش با تعداد کم در محوطه ، سلف و بوفه نامناسب پرسه سگ ها در دانشگاه، تهویه هوای نا مناسب کلاس ها ، درختان و شمشاد های خشک شده و وجود علف های هرزی که اطراف دانشکده ها را فرا گرفته ما را کاملا ما را یاد آن طرف بزرگراه ( بهشت زهرا ) می اندازد. و این نشان از بی توجهی مسئولین به محل کار خودشان است دیگر چه برسد به کار استاد و دانشجو ، برنامه ریزی درسی و ایجاد امکانات هر چه بهتر برای رفاه حال کارکنان.
Ali ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۹
حداقل تلفن جواب میدادم
دانشجو ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۹
.
دانشجو خوب ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۰
سلف ورودی بهمن 96 کار نمی کنه میگه کاربری شما غیر فعال شده رو فعال می کردم چرا اینجوری واقعا ؟
دانشجو گرافیک ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۷
خیلی از کلاسا صندلی درست حسابی ندارن و میزاشونم داغونن و سیستم خنک کننده هم درست کار نمیکنه . روشنایی هم تو بعضی کلاسا مناسب نیست . اینا حداقل امکانات برای تحصیل که با هزینه ای که گرفته میشه خیلی دور از ذهن نیست که بشه فراهمش کرد .
مریم ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۶
با تشکر از تمامی زحماتی که جناب آقای دکتر قاضی مغربی در طول عمر یکساله ریاست شان در واحد شهرری داشتند امیدوارم شاهد موفقیتهای بیشتری از جانب آقای دکتر در شهرری باشیم.
گمنام ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۲
با سلام در اولین فرصت جای مقبره شهدای گمنام را در میدان مرکزی دانشگاه قرار میدادم که همه قبل به کلاس رفتن با شهدا تجدید پیمان کنند .تشکر
ss ۰۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۳
لطفا نظرات از انتها به ابتدا باشد.