اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید(۱۳۹۷)؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷ کد خبر : ۴۶۹۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۰۷

 

 اگر جای مسئولین دانشگاه بودید  چه می کردید؟

 

هدف واقعاً اصلاح است و نقطه نظرات شما عزیزان برای هیات رئیسه بسیار ارزشمند است  لطفا واقع بینانه با در نظر گرفتن محدودیت های دانشگاه  اگر جای مسئولین دانشگاه بودید چه می کردید؟

مشاهده نظرات سال 1396


۸ رای

نظر شما :

١ دانشجو ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۳
دانشجویان مشمول به خدمت را اذیت نمیکردیم همش شمااا مشمول هستید مشمول هستید همش فکر اون سمته خیلی سخت میشه برا دانشجو . با استرس نمیشه درس خوند یا نذارید بیان یا اگه هم میان خواهشا اذیت نکنید
قاسم اسعدی کردشولی ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰
هر پیشرفتی در گرو وجود بستر سالم است. بستر سالم در گرو دموکراسی است. اگر جای مسئولین بودم با برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس دانشکده و نهادینه کردن آن٬ قدم اول سالم سازی را برمی داشتم. این انتخاب می تواند باعث بهبود عملکرد رئیس انتخاب شده٬ کاهش پارتی بازی و رانت خواری٬ کاهش چالشهای گروه ها و جلوگیری از ظلم بعضی از استادان بر گروهی دیگر٬ پاسخگویی رئیس منتخب به استادان٬ ایجاد انگیزه در استادان شود.
دانشجو ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰
فقط و فقط و فقط یکم روی نوع رفتار و کار راه انداختن دانشجو تغییر ایجاد کنید واقعا مثل یک زندانی برخورد نکنن
دانشجو ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۴
من دانشجوی رشته مهندسی تکنولژی اتومبیل هستم.خیلی کوتاه میگویم کارگاه های رشته های فنی به خصوص رشته مدنظر میتوان گفت که اصلا تجهیز نیستند.یعنی ما هزینه کارگاه را میدهیم اما تدریس به صورت تئوری انجام میشود و هیج کاری به صورت عملی انجام نمیشود.من اگر جای مسولین بودم مانع این حق الناس ها میشدم. (حق الناس مانع استجابت دعاست.)
پاسخ مدیر سایت ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰
سمیه مصطفی ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۹
به نام خدا به عنوان یه انتقاد به مسئولینی که این متن رو می خونن می گم که برنامه ریزی این واحد دانشگاهی به شدت ضعیفه . من اگه به جای مسئولین بودم اصلا شعار نمی دادم و تو متن دانشگاه حضور داشتم . حداقل ماهی یک بار با دانشجو رو در رو صحبت می کردم و از مشکلاتش سوال می کردم . من ورودی 95 در مقطع ارشد هستم و این ترم به امید خدا فارغ التحصیل می شم. متاسفم که انتخاب اولم این دانشگاه بود . چون برنامه ریزی در حد زیر صفر است . به نظرم تنها چیزی که تو این دانشگاه مهمه پول دانشجو و تنها چیزی که مهم نیست خود دانشجوست . اگه واقعا مسئولین دانشگاه به فکر دانشجویان بودن اینهمه بی برنامه گیری وجود نداشت . ضعف مدیریت در همه جای دانشگاه کاملا مشهوده ، از برنامه ریزی کلاسها گرفته تا بهداشت سلف ودستشویی و محوطه . زمان در گذره و خداروشکر که درسم تموم شد . من به بعضی از مسئولین که صدای منو شنیدن ، بارها گفتم که با رفتارهایی که تو این دو سال تو دانشگاه دیدم به عنوان یه تبلیغ منفی هرگز از این واحد به خیر و خوشی یاد نخواهم کرد و به همه همکاران و دوستانی که قصد ادامه تحصیل دارن حتما توصیه کردم و می کنم که فکر تحصیل تو این واحد رو از سرشون بیرون کنن. با دانشجو به شدت مثل .... برخورد می کنن و سن و سال و شخصیت اجتماعی و جنسیت و .. براشون مهم نیست . دانشگاهی که مسئولینش در متن دانشگاه حضور نداشته باشن حتما یه روزی شکست می خوره .
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۸

با سلام واحترام خدمت دانشجوی عزیز امیدوارم  کم کار هارا فراموش کنید وخاطره خوبی  از دانشگاه داشته باشید مدیریت جدید(حدود 6 ماه) سعی در برطرف کردن مشکلات  را دارد 

اگر مشکل خواصی هست  حضوری در خدمت هستیم وپیگیری خواهیم کرد

با آرزوی موفقیت وسلامتی

دانشجو ارشد فنی ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۲
با سلام اول از همه اینکه الآن که من درسم تقریبا تموم شده و فقط دفاع از پایان نامه‌ام مونده تو کل این زمان تحصیلم از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه هیچگونه استفاده‌ای نکردم نه تنها من بلکه کل هم ورودی‌های خودم که میشناسم حتی اساتید ما هم همین طور هستند و حتی پیگیری این مورد رو هم با تجربه خودشون وقت تلف کردن میدونن که این واقعا ضعف پژوهش و ارتباط با صنعت رو میرسونه تو واحدی که من کارشناسیم رو گرفتم (دانشگاه آزاد شهرستان) حتی کارگاه‌ها با شهرک صنعتی اونجا ارتباط داشتن و براشون خدمات و قطعات فنی و مهندسی تولید و ارائه می‌دادن و این طور هم نبود که فقط از طرف دانشجو پیگیری بشه مسئولین دانشگاه برگذاری همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف قابلیت‌های خودشون و دانشگاه رو ارائه می‌کردن و اساتید اصلی اونجا (به غیر از حق التدریس‌هاشون) همگی صنعتی بودن و کار مرتبط داشتن مورد بعدی ضعف کادر اداری و حتی آموزشی دانشگاه هستش که وقتی مثلا یک سوال آموزشی (قوانین) رو حتی از مدیر گروه می‌پرسی یا میگه نمیدونم یا جواب‌هایی که از جاهای مختلف میشنویم متناقضه و تفاوت داره و دانشگاه هم اطلاع رسانی خوبی در این مورد نداره حتی قوانین آموزشی دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف هم تو مقاطع یکسان با هم فرق میکنه که گویا به خاطر سلیقه مدیر گروه یا رئیس دانشکده هستش در مورد کارمندان هم مشکل دیگه‌ای که وجود داره نظمشون و رعایت ادب هست اگر ساعت نماز و نهار بطور مثال ۱۲ الی ۱ هست بعضی کارمندا شاید تا ساعت ۲ هم سر کارشون حاضر نباشن که به خاطر زنجیره‌ای بودن روند اداری (که خودش از مشکلاته) کار دانشجو ناقص می‌مونه در مورد خروج از کشور هم من می‌خواستم برای اولین بار در عمرم در ایام اربعین امام حسین (ع) از کشور خارج بشم برای زیارت که وقتی داشتم مراحلش رو طی میکردم خیلی راحت بهم گفتن که درسته که اول ترمه ولی باید کل بدهی این ترمت رو تسویه کنی و هزینه انصراف رو هم چک بدی شاید رفتی سفر اونجا مردی و برنگشتی! با خنده گفتم یعنی اگر همین فردا بمیرم میخواید هزینه ترم و انصراف رو از اونها بگیرید!؟ خب اگر تسویه نکنم که نمیتونم امتحان بدم و دفاع کنم و فارغ بشم یک با هم وام گرفتم مبلغ ۸۰۰ هزار تومن با چهار قسط ۲۰۰ هزار تومانی ترم بعد گفتن باید دو عدد چک بدم (دفعه قبلی سفته) داده بودم که چون چک نداشتم نتونستم وام بگیرم ولی بعدا فهمیدم گویا مسئول مالی یا حسابداری عوض شده بوده و ایشون اعمال سلیقه کردن و وسیقه رو چک تفسیر به رای کردن و خیلی‌ها رو به درد سر انداختن. توجه کنید نمیگم مبلغ ۸۰۰۰۰۰ برای ارسد ۵۰۰۰۰۰ برای کارشناسی و ۲۰۰۰۰۰ برای کاردانی مبلغ کمی هست که شما بگین قانونه و برای تمام واحد‌ها یکسانه و کاری نمیتونیم بکنیم بلکه میگم تو مسائل اینچنینی مثل سفر اربعین می‌تونید تسهیل کنید و با تفسیر به رای مسیر رو سخت‌تر نکنید و با احترام بیشتری برخورد کنید با آرزوی موفقیت برای شما و دانشجویان محترم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۳
دانشجو ارشد فنی ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۴
با سلام مجدد موردی که قبلا فراموش کردم بگم لطفا در ایام امتحانات دانشگاه رو به حالت تعطیل درنیارید توضیح اینکه مثلا بنده برای انجام کارهای اداری پایان نامه که دو هفته بیستر فرصت براش باقی نمونده به دانشکده مراجعه میکنم دم درب دانشکده من رو حراست راه نمیده و میگه امتحان در حال برگذاری هستش و همه مشغولن به موبایل استاد راهنما یا مشاور که تماس میگیرم میگن من تو دفترم منتظرم بیا طبقه سوم میگم راهم نمیدن میخنده میگه دانشگاه نمیخواد هزینه کنه و مراقب از جای دیگه بیاره از برخی کادر اداری استفاده میکنه جالب اینکه مثلا اگر تو طبقه اول دفتر گواهی اشتغال به تحصیل هست و اونجا امتحانی برگذار نمیسه و مسئولش در دفتر نشسته هم دانشجویی رو راه نمیدن برای گرفتن گواهی و میگن بعد از ایام امتحانات بیادید یه نکته جالب هم اینکه ما پنجشنبه‌ها کلاس داریم بعضی کارمندها هم اون روز به صورت اضافه کاری دانشگاه هستند وقتی مثلا به اون کارمند‌ها برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل مراجعه می‌کنم انجام نمیدن و میگن دبیر خونه کسی نیست دانشجویی هم همینطور (یعنی کسی نیست برات گواهی رو امضا کنه و مهر بزنه) جواب میدم خب اونخا رو بعدا میگیرم شما فقط گواهی رو بده امتناع میکنه و میگه یک روز دیگه تو هفته مراجعه کنم! توجه داشته باشید کارمندی که وظیفش فقط صدور گواهی اشتغال به تحصیل هست و برای اون اضافه کاری میاد و انجام نمیده اگر اشتباه نکنم حقوق اون روزش حرام است لطفا دقت کنید اگر اضافه کاری در نظر می‌گیرید فقط به خاطر افزایش حقوق فردی کسی نباشه و اگر نیاز به زنجیره‌ای از مراحل هست به طور عاقلانه یا همه اون مجموعه برای اضافه کاری حاضر باشن یا به صورت از طرف حق امضا یا دسترسی به سیستم داشته باشن با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰
امیرقنبریان ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۳
حتما،،برنامه ای برای بیمه کردن دانشجوها عملی کنید لطفا،،منظور بیمه مثله تامین اجتماعی.. تا دانشجو دغدغه فکری نداشته باشه..
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۳

دانشجو بیمه دارد

دانشجو معماري ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۶
۱.سلف دانشگاه را بزرگ تر میکردم ۲..غذای سلف را با کیفیت درست میکردم که دانشجو ها مجبور به خرید فست فود از خود دانشگاه نباشند ۳.یک فضایی برای دانشجویان تدارک میدیدم که به راحتی در زمان هایی که دانشجو نیاز به استراحت دارد در آن استراحت کند نه این که به نماز خانه برود ۴.تمام صندلی ها و میز های آتلیه ی معماری را درست میکردم ۵.کلاس های دانشکده ی معماری را نصف نمیکردم ۶.اساتید دانشگاه را کمی بررسی میکردم و اساتیدی که دانشجویان از آن ها راضی نیستن را بررسی میکردم چون دانشجو هزینه ی کمی نمیپردازه که استاد با سطح علمی پایین بهش تدریس کنه ۷.در دانشگاه مسابقات علمی که هر کسی مربوط به رشته ی خودش را برگذار میکردم که یک رقابتی بین دانشجویان برای کسب علم بیشتر به وجود بیاید ۸.به نظافت کلاس توجه میکردم ۹.در دانشگاه کار آفرینی به وجود میآوردم
پاسخ مدیر سایت ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۷

با تشکر از پیشنهاد ارائه شد

دانشجوي معماري ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۶
خواهشا وقتی دانشجو نامه از دانشگاه در رابطه با تحقیق یک مطلب علمی میخواهد مجبورش نکنید شهریه رو تصفیه کند بعد نامه بدید خب الان این نشون میده اول پول دانشجو مهم هست بعد درسش و تحقیقاتش من بار ها شده به خاطره این موضوع نتونستم تحقیقات علمی رو انجام بدم اخه چرا دانشجو رو تحت فشار قرار میدین که به دنبال تحقیقات فراتر از دانشگاه نره خواهش میکنم این موضوع رو رسیدگی بکنید
خواهشگر ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷
سلام خواهشا خواهشا خواهشا کارکنانی را که چوب لای چرختان می گذارند معرفی کنید انقدر در لایه های پنهان حرف نزنید نام ببرید و ماجرای خودرا با صداقت شرح دهید.البته اگر مسئول سایت آن را حذف نکند.مثل این
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰
دانشجو ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۹
برخورد کارکنان با دانشجوها خیلی خیلی خجالت آوراست حیاط و درب ورودی دانشگاه اصلا شبیه محیط علمی فرهنگی نیست بیشتر شبیه سفره خانه است از اساتید سطح علمی بالاتر و هیات علمی ان شاالله بشود بهره ببریم امیدواریم دانشگاه برنامه و انگیزه بیشتری برای رقابت علمی و مسابقات دانشجویی ایجاد کند
پاسخ مدیر سایت ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳
علیرضا ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۰
سلام.لطفا ی‌ طرح کار دانشجویی به خصوص برای مقاطع ارشد در نظر بگیرید...ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۹

با سلام

لطفا جهت کار دانشجویی (همکار دانشجو) به امور دانشجویی واحد مراجعه فرمائید.

با تشکر

D ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۹
حتما حتما خواهش می کنیم فکری برای سیگار کشیدن دانشجویان جلو دانشگاه بکنید.واقعا فضای جلو دانشگاه بسیار زشت شده، دکه جلو در ورودی هم فقط محل فروش سیگار شده و در ایام ماه مبارک رمضان وضعیت بسیار نامطلوبی را از روزه خواری ایجاد کرده، لطفا لطفا فکری بکنید، مثل ایستگاه مترو که با نصب پارتیشن جلو آبخوری، جهت کسانی که توان روزه ندارند، در دانشگاه هم محلی برای این منظور درنظر بگیرید. (درآمد زایی هم برای دانشگاه خواهد شد) این دکه و سیگار کشیدن درطول سال و روزه خواری واقعا فضای نامطلوبی ساخته، خواهش می کنیم فکری بکنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۳
استاد ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۲
با سلام و احترام نسبت به رعایت پوشش اسلامی و مواردی که در خود آئین نامه پوشش دانشگاه آمده بیشتر اهتمام و نظارت داشتم. متاسفانه شاهد صحنه هایی از پوشش نامناسب و اختلاط پسر و دختر دانشجو هستیم که هیچ در شان یک محیط اسلامی که نه در شان یک محیط آموزشی سالم نیست.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۲
یکی از اساتید ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰
سلام و وقت بخیر لطفا مدیریت محترم دانشگاه نگاهی به قسمت های اداری داشته باشند که چقدر بد و توهین آمیز با اساتید و دانشجویان برخورد می کنند! مثلا قسمت امورمالی چند نفر خانم هستند که برای پاسخگویی به اساتید هستند بسیار بی ادبانه برخورد دارند ضمن اینکه اگر لاک ناخن و آرایش غلیط برای دانشجویان ممنوع هست باید برای همه باشد اما ظاهرا برای کارمندان قسمت حسابداری ممنوع نیست! لطفا کمی به وضعیت دانشگاه از این لحاظ رسیدگی فرمایید. سپاسگزارم
مرتضی ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۲
من دانشجو هستم هر روز چندین مرتبه برای درس خواندن به کتابخانه میروم . ان جا یک اسانسور است که تنها مسئولین حق رفت و امد از ان را دارند و دانشجو حق استفاده از ان را ندارد چون تنها با داشتن کارت مخصوصی میتوان از ان استفاده کرد . مجبورم پله ها را هر روز بالا و پایین بروم به سالن مطالعه که میرسم مجبورم چندین ساعت روی ان صندلی های خشک و سفت چوبی بشینم و در گرمای تابستان بدون کولر درس بخوانم . کلاس های این ترم هم تمام شد اما خبری از کولر نشد . اعتراض هم کردیم اما کارساز نبود . خواهش میکنم یکبار هم که شده یک بار هم مسئولین به صورت سر زده از کلاس ها و امکانات ساختمان ای تی و سیستم های کامپیوتر ناکار امد ان بازدید کنند . من دانشجو هستم و نیاز به اینترنت پرسرعت همیشه برای کارهای تحقیقاتی ام لازم بوده اما در این دانشگاه هرگز مکانی برای دسترسی به اینترنت نداشتم . قبلا یک سایت کامپیوتری بود که برای انجام کارهای اینترنتی ان جا میرفتم اما خیلی وقت است که ان قسمت را حذف کرده اند و بنده هیچ دسترسی به اینترنت و کامپیوتر برای انجام کارهایم را ندارم . نظارت بر سلف و بوفه خیلی ضعیف است . انگار که این دو با هم همکاری کرده اند . سلف غذای بی کیفیت می دهد کمی انطرف تر بوفه غذاهایش را به بالاترین قیمت ممکن می فروشد کسی هم اعتراض کند می گویند که پول نداری غذا نخور .
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۱
دانشجوی ارشد ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۲
حداقل کاری برای دانشجویان ارشد میتوان انجام داد این هست که روزهای پنجشنبه و جمعه کلاسها برگزار شود. من خودم به شخصه به دلیل برگزاری کلاسها درطول هفته از دانشگاه دیگری انتقالی گرفتم به دانشگاه یادگار و اعلام کردند که دیگر پنجشنبه و جمعه کلاس برگزار نمیشود. 95% دانشجویان مقطع ارشد شاغل هستند و واقعا برای ادامه تحصیل مشکل دارند.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹
محمدرضا ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲
به نظافت دانشگاه بیشتر رسیدگی میکردم ، بین دانشجو ها میرفتم تا از مشکلاتشون با خبر باشم و سعی کنم مشکلات دانشگاهیشون رو کمتر کنم (( پشت میز نشستن و شعار دادن دردی رو دوا نمیکنه و این میزها به کسی وفا نمیکنه )) کیفیت غذای سلف و بهداشت ضعیف رو که دیگر نیازی به اشاره نیست کمی فضای بی رنگ و روح دانشگاه رو تغییر میدادم ( تغییر رنگ آمیزی ) از اساتید پایان هر ترم آزمونهای ارزشیابی و روانشناسی میگرفتم تا معلوم بشه که آیا این استاد از لحاظ روحی توانایی تدریس داره ! و در آخر کولر ها رو روشن میکردم !
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹
آرش احسانی ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۴
با سلام و تشکر بابت ایجاد این فرصت جهت اعلام نظرات و پیشنهادات برای من جای تعجب است که علی رغم اینکه جزو کسانی بودم که بلافاصله از طریق سایت دانشگاه جهت همکاری در خصوص کمیته(های) حمل و نقل اعلام آمادگی کردم ولی هرگز جهت همکاری یا ابراز نظر در هیچ جلسه یا گروهی دعوت نشدم این در حالی است که در این ترم برای اولین بار درس طراحی خودروهای الکتریکی را در دانشکده برق ارائه کردم و بارها در دیدار با معاون آموزشی فعلی واحد و همینطور ریاست باشگاه پژوهشگران واحد جهت هر گونه همکاری اعلام آمادگی کردم. جالب اینجاست که چندین بار در جلسات مختلف با گلایه های مسئولین محترم دانشگاه مواجه میشوم که از عدم همکاری هیات علمی شکوه میکنند. همچنین معاون محترم آموزشی واحد میتوانند تایید کنند که پیشنهاد معرفی امکانات دانشگاه در مدارس آموزش و پرورش را در آذرماه 96 با ایشان مطرح کردم و جهت هر گونه همکاری هم اعلام آمادگی نمودم وایشان هم بسیار استقبال کردند ولی برای هیچ ارائه یا جلسه ای در این خصوص از من دعوت به همکاری نشد.
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷
آرش احسانی ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۹
سلام و عرض خسته نباشید از مدیریت محترم سایت تقاضا دارم با صداقت و امانت داری نظری که دیروز سه شنبه 22 خرداد نوشتم را منتشر نماید چون واقعا به نظرم میرسد که یک جای کار مشکلی وجود دارد. منطقی نیست که از یکسو برای همکاری با دانشگاه اعلام آمادگی کنم و هیچ استقبالی نشود و از سوی دیگر دائما با گلایه مسئولین محترم مواجه باشم که چرا مشارکت نمی کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵
مصطفی رزوینی ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۲۸
سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت و همچنین ریاست محترم دانشگاه. خوشحالم که بعد از مدتها بالاخره راهی برای ارتباط مستقیم بین دانشجو و مسئولین عالی رتبه دانشگاه ایجاد شد و اگر این مهم صرفا حرکتی نمادین نبوده و به واقع شروع مسیری در جهت بهبود شرایط دانشگاه باشد ، می توان امیدوار بود و این اتفاق را به فال نیک گرفت . بنده دانشجوی مهندسی برق این دانشگاه هستم. انتقادی که دارم در مورد کمتر دیده شدن و اهمیت ندادن به کسب مهارت عملی دانشجو در مقابل تئوری محور بودن دروس رشته برق اعم از هر گرایش آن است . طبیعتا اگر قرار بر این باشد که ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار و این برقراری ارتباط منجر به حل مسئله که دغدغه این روزهای دانشگاه است بشود ، پس چه بهتر است که دانشجو علاوه بر داشتن توانایی حل مسئله ، مهارت عملی هر چند پایه ای در حیطه ای خاص مرتبط با رشته و گرایشش داشته باشد. به همین جهت افزایش تعداد آزمایشگاه ها در زمینه های تخصصی تر و همچنین برنامه ریزی برای دعوت از افراد ماهر مشغول به کار در صنعت برای آموزش مهارت ها به دانشجویان ، باعث می شود دانشجو بیش از پیش پیگیر مطالب تئوری در حین آموزش عملی و فهم ارتباط بین این دو شود و در عین حال انگیزه و علاقه بیشتری به رشته خود پیدا کند ; انگیزه ای که با گذشت زمان و بی توجهی مسئولان پیشین کم و کمتر شده و عامل بسیاری از نارضایتی ها بوده و می باشد . در انتها امیدوارم که توجه ریاست جدید دانشگاه جناب دکتر قاضی مغربی نسبت به انتقادات و رفع مشکلات توسط ایشان و دیگر مسئولان ، مثمر ثمر واقع شود و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب در دانشگاه باشیم . با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴
مجتبی ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۷
من حتما یک خوابگاه تاسیس یا خریداری میکردم که دانشجویان راه دور مخصوصا خانم ها این همه گرفتار نباشند
پاسخ مدیر سایت ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴
جلال صادقی ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۱
واحد های عملی را افزایش می دادم تا دانشجو درک بهتری از علمی که آموخته داشته باشه و فقط یک نظریه پرداز باقی نماند
پاسخ مدیر سایت ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸
مقداد انصاریان ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۶
با سلام و عرض خدا قوت به مسئولان محترم دانشگاه. پیشنهادات ذیل ایفاد می گردد: 1- پیگیری اخذ رشته های مهندسی پزشکی، دندانپزشکی (با خرید چند یونیت و استخدام عضو هیات علمی)، داروسازی (با تجهیز آزمایشگاه ها و استخدام عضو هیات علمی) و پزشکی (با توجه به تعامل با دانشگاه امیرالمومنین (ع) ). 2- پیگیری چاپ نشریه علمی- پژوهشی در رشته های مختلف، از جمله برق. 3- انعقاد تفاهم نامه با مراکز صنعتی و تشکیل مراکز تحقیقاتی و تیم های تحقیقاتی متشکل از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی برون دانشگاهی. 4- برگزاری کنفرانس های تخصصی مساله محور (مانند: تاب آوری سیستم های قدرت الکتریکی) که استقبال و حمایت موسسات را به دنبال خواهد داشت. 5- تخصیص ساختمان های خارج از مجتمع یادگار امام به مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه که اساتید بتوانند دفاتر پژوهشی خود را در آنجا دایر نمایند. 6- برگزاری هر چه بیشتر مسابقات مختلف دوره ای، برنامه های تفریحی و فرهنگی با مشارکت دانشجویان. 7- برگزاری دوره های نظام مهندسی ساختمان که مجوز های آن قبلا اخذ شده است. 8- ارتقاء سایت اینترنتی دانشگاه و تخصیص یک بخش از آن به اساتید که بتوانند بصورت مستقل و آنلاین صفحه شخصی خود را مدیریت نمایند. همچنین رفع دائمی مشکل ایمیل اساتید. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۲
قاسم اسعدی کردشولی ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰
اگر جای مسئولین بودم یک سیستم پیشنهادات مشترک برای کارکنان و اعضاء هیات علمی به طور مستقل از این فضای عمومی ایجاد میکردم طوری که هر پیشنهادی در آن برای همه قابل مشاهده باشد.
پاسخ مدیر سایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۱